کد خبر: ۱۰۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶ 30 September 2015
به گزارش تابناک ایلام ، پرویز کولانی فرماندار چرداول  در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه های بین المللی از جایگاه و نفوذ پذیری روشنی برخوردار است و این گفتمان استکبار و صهیونیسم را به هراس وا داشته است.
وی افزود: هوشیاری و رهنمودهای مقام معظم رهبری، درایت و تدبیر دولتمردان، مقاومت و ایستادگی مردم اینک گفتمان انقلاب اسلامی را در عرصه های مختلف پیروز کرده است.
کولانی به سخنان رییس جمهوری در مقر سازمان ملل نیز اشاره و تاکید کرد: نظام مقدس ما از ابتدا بر پایه های دینی و مذهبی استوار شده و همواره منادی صلح و گفت وگو و منطق تاکید دارد.
وی گفت: رییس جمهوری از کشورهای طرف مذاکره کننده خواست بر توافق هسته ای پایبند باشند و بدانند جمهوری اسلامی بر اساس منطق و عقلانیت آنها را پای میز مذاکره کشاند تا حقانیت و اقتدار ایران اسلامی را به اثبات رساند.
فرماندار با اشاره به سخنان رییس جمهور در خصوص تروریست و حقوق بشر افزود: امروز کشورهای اسلامی همچون عراق، سوریه، لبنان، لیبی بخاطر حمایت غرب از تروریسم در بدترین شرایط هستند و منادیان حقوق بشر خود ناقصان حقوق انسانیت و بشریت هستند.
کولانی به فاجعه اسف بار منا که دل همه مسلمین جهان را به درد آورد اشاره و تاکید کرد: مسوولان رژیم آل سعود بجای فرافکنی باید ضمن عذر خواهی از مسلمانان دنیا، مسوولیت این فاجعه را بپذیرند.
وی تاکید کرد: اندیشه های آل سعود سمبل اسلام آمریکایی است و آل سعود در حوادث اخیر و ظهور تروریست های منطقه ای همچون داعش و طالبان و کشتار مردم بیگناه عراق، یمن و سوریه به پشتوانه و حمایت آمریکا نقش انکار ناپذیری دارند.
درادامه این نشست حمید گراوند رییس شورای شهرسرابله درسخنانی به بررسی مسائل ومشکلات شهرسرابله پرداخت وگفت:بررسی مشکلات شهروندان ورفع معضلات شهری وظیفه ای  همگانیست که همه باید دراحصاء ورفع آنها اهتمام داشته باشند.
گراوند گفت: شورای اسلامی شهرسرابله اماده تعامل با ادارت ونهادهای شهرستان در خصوص رفع مسائل ومشکلات فرهنگی واجتماعی وخدماتی شهرستان می باشد.
وی درخصوص مشکلات دفن بهداشتی زباله شهرسرابله خاطرنشان کرد:با توجه به این که شهرداری سرابله در خصوص مدیریت پسماند ودفع ودفن زباله های شهری همواره با مشکلاتی ربروی بوده است،برای رفع این مشکل همراهی وتعامل ادارات ذیربط ضروری می باشد.
در این نشست از رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان چرداول و صادق فتاحی شهردارسرابله بعنوان مدیران برتر شهرستان قدردانی بعمل آمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار