مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی به تشریح برنامه های این نهاد در نوروز پرداخت و گفت: برنامه‌های شادی آفرین در نوروزگاه‌های خراسان شمالی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹ 22 March 2022

 

 

تقی صادقی اظهار کرد: با توجه به تشکیل ستاد برنامه‌های نوروزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوعی در نوروز امسال برنامه‌ریزی شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی ادامه داد: اجرای برنامه‌های شادی آفرین توسط هنرمندان برجسته استان در نوروزگاه ها از اولویت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ایام نوروز ۱۴۰۱ است.

 

وی افزود: اجرای موسیقی مقامی، بازی‌های محلی تئاترهای خیابانی و شب‌های شعر طنز توسط هنرمندان، اجرای مسابقات فرهنگی و کتابخوانی و اهدا کتاب به کودکان و نوجوانان در نوروزگاه های استان و اکران فیلم‌های نوروزی از اهم برنامه‌های این ایام خواهد بود.

 

صادقی بیان داشت: تبلیغات محیطی و رسانه‌ای با محوریت شعار قرن جدید قرن امید، همکاری با ستاد تسهیلات سفر شهرستان و گروه‌های جهادی در خصوص برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی و اهدا کتاب جهت توزیع در نوروز گاه‌ها و مناطق محروم، اهدا کتاب به اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان به منظور توزیع در بین مسافران نوروزی از جمله اقدامات انجام گرفته در این ایام می‌باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی صدور مجوز چند اجرای موسیقی مقامی و هنرنمایی هنرمندان بنام استان در ایام نوروز به منظور ایجاد شور و نشاط در بین مردم و مسافران، برگزاری نمایشگاه‌های هنری در مجتمع‌ها و مراکز هنری، برگزاری پویش‌های فرهنگی، ادبی در فضای مجازی و پویش شعر خوانی در بین کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌ها نام برد.

 

وی در پایان بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بر اساس رنگ‌بندی شهرها و الزام به اقتضائات و دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار