مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: والدین هیچ گونه نگرانی نداشته باشند چراکه تمام پروتکل‌ها در مدارس رعایت می‌شود و ما با شروع آموزش حضوری به کیفیت آموزشی کمک خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۰۳۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶ 07 April 2022

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، محمدعلی واقعی در این خصوص عنوان کرد: با مصوبه جدید، تصمیم بر این شد که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فردی و محیطی و ماسک زدن دانش آموزان، مدارس از ۱۴ فروردین ماه به فعالیت حضوری خود بپردازند.

وی افزود: تاکیدات به مدارس صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم در کیفیت خدمات دهی به دانش آموزان برای یادگیری مهارت‌های اجتماعی به دانش آموزان و یاددهی و یادگیری گام‌های مثبتی بر داریم.

واقعی ادامه داد: از این پس آموزش به صورت مجازی به عنوان یک فعالیت مکمل خواهد بود که این امر با تشخیص دبیر و شورای آموزشی مدارس است؛ دانش‌آموزانی که به هر دلیلی بیماری زمینه‌ای و یا مبتلا بودن به ویروس کرونا قادر به شرکت در آموزش حضوری نیستند می‌توانند از طریق شبکه شاد، دروس را پیگیری کنند .

وی بیان کرد: طبق مقررات دانش‌آموزانی که بدون دلیل موجهی در کلاس‌های حضوری شرکت نداشته باشند غیبت خورده و با آن‌ها برخورد خواهد شد چراکه آموزش به طور حتمی حضوری است و دانش‌آموز باید در کلاس‌های درس حضور داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با تاکید بر نظارت ناظران بر کیفیت خدمات دهی در مدارس، بیان کرد: رنگ بندی تاثیری در آموزش نخواهد داشت؛ مگر اینکه تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا به گونه‌ای باشد که تشخیص بدهند برای کل کشور تصمیم جدیدی را اتخاذ کنند.

واقعی با اشاره به اهمیت بازگشت مدارس به آموزش‌های حضوری که بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا انجام شد، تصریح کرد: بر اساس تاکید وزیر آموزش و پرورش، بر اجرای مطلوب فرآیند بازگشایی مدارس، پس از هماهنگی‌های لازم در سطوح مختلف ستاد، استان و مناطق و شهرستان‌ها، که با برگزاری جلسات تخصصی و تهیه شاخص‌های ارزیابی مدارس صورت گرفت؛ طرح نظارت و ارزیابی بر فعالیت‌های مدارس از چهاردهم فروردین آغاز شد.

وی با تقدیر ازتعامل ارزنده و فضای همدلی و همکاری ایجاد شده بین اولیای دانش آموزان و مدارس و همچنین درک ضرورت‌های تربیتی و آموزشی از سوی خانواده‌ها و با تقدیر از تلاش‌های کادر اجرایی مدارس و معلمان در ایام تعطیلی در راستای آماده سازی مدارس جهت حضور دانش آموزان، خاطرنشان کرد: شاخص‌های نظارت بر فعالیت‌های حضوری آموزشی و پرورشی ایمن در مدرسه، با همکاری معاونت‌های ذی‌ربط و مشارکت ناظرین؛ کشوری، استانی و منطقه‌ای آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار