فرمانده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: امروزه یکی از الگوهای زبان‌زد برای همه نسل‌ها حاج‌ قاسم است، همانند حاج قاسم بسیار زیاد هستند اما دلیل محبوبیت حاج قاسم این است که با تمام وجود متوجه شد شهدا حاضر، ناظر، زنده و گره‌گشا هستند.
کد خبر: ۱۰۴۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱ 01 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،" سردار حسین ‌کاجی" در اولین یادواره شهدای فرهنگی ورزشکار استان مرکزی در اراک افزود: یادواره شهدا بهانه‌ای است تا نسل جوان با عظمت، شکوه و ایثار شهیدان والامقام آشنا شوند.
فرمانده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس اظهار داشت: یاد بیاوریم در سازمان چه کسانی حضور داشتند چه مردان مردی نفس کشیدند چه علمایی بودند که امروز عزت و افتخار مجموعه ما در این شهر هستند.
وی افزود: یادواره شهدا بهانه‌ای است تا نسل جوان با عظمت، شکوه و ایثار این شهیدان والامقام آشنا شوند.
این فرمانده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس بیان کرد: یادواره‌ امروز جلسه شهیدشناسی است، امروز می‌توان گفت در چهل‌ و چهارمین سالگرد انقلاب نتوانسته‌ایم شهدا را معرفی کنیم، از عظمت، شکوه، ایمان و اخلاص شهدا چیزی نگفته‌ایم، چقدر باور داریم شهدا حاضر و ناظر هستند.
کاجی عنوان کرد: امروز بعد از چهل سال عظمت و شکوه شهیدان را مرور می‌کنیم این شهیدان الگوهای ما هستند، اگر برای شهیدان گامی بردارید صدها گام برای شما برمی‌دارند.
در این آیین از خانواده ۱۷شهید معلم ورزشکار و فرهنگی استان مرکزی قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار