شنیده ها حاکی از آن است که شانس مجتبی حسینی سرمربی بومی برای قبول هدایت این تیم لیگ برتری از سایر گزینه ها بیشتر است. مجتبی حسینی در لیگ تازه به پایان رسیده، سرمربی پیکان تهران بود
کد خبر: ۱۰۴۹۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵ 09 June 2022

به گزارش تابناک مازتدران، با این که این روزها شایعه فروش امتیاز باشگاه نساحی به گوش میرسد ولی اقدامات برای قهرمان جام حذفی ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، شایعه انتقال امتیاز نساجی به یکی از کارخانه های تولیدی در مازندران دهان به دهان می چرخد، هیات مدیره نساجی به بررسی گزینه های نیمکت این تیم ادامه می دهد.

بر اساس این گزارش، طی روزهای گذشته حمید مطهری، رضا عنایتی و مجتبی حسینی گزینه های ایرانی هدایت نساجی خیلی بی سر و صدا به جلسه اعضای هیات مدیره این باشگاه رفتند و برنامه های خود را تشریح کردند اما ناگهان امروز اعلام شد احتمال دارد باشگاه نساجی به یکی از کارخانه های تولیدی مازندران واگذار شود.

البته هیات مدیره باشگاه بدون توجه به این شابعه کار خودش را انجام می دهد چرا که احتمال دارد بحث انتقال امتیاز نساجی به بحث مشارکت تبدیل شود و آن کارخانه تولیدی که خواهان امتیاز نساجی شده، نقش حامی مالی را در فصل جدید برعهده بگیرد.

قهرمانی نساجی در جام حذفی باعث شده این تیم برای مجموعه ای که قبلا در بسکتبال و والیبال حضور داشته، جذاب شود چرا که می توان با نساجی وارد لیگ قهرمانان آسیا شد و تبلیغات گسترده ای انجام داد.

رضا حدادیان مالک نساجی که مالک یک ایرلاین است، بعد از اتفاقاتی که منجر به لغو بازی نساجی مقابل تراکتور شد، بحث واگذاری امتیاز باشگاه را مطرح کرد و هیات مدیره نساجی هم با صدور بیانیه ای مدعی شد نساجی را واگذار می کند و حالا انگار این ماجرا جدی شده است.

اگر نساجی به مالک جدید واگذار شود، انتخاب سرمربی هم برعهده مالک جدید خواهد بود اما در غیر این صورت هیات مدیره نساجی از میان رضا عنایتی، حمید مطهری و مجتبی حسینی که سه گزینه ایرانی برای جایگزینی ساکت الهامی بودند، دست به انتخاب سرمربی جدید خواهد زد.

گفته می شود شانس مجتبی حسینی برای قبول هدایت این تیم لیگ برتری از سایر گزینه ها بیشتر است. مجتبی حسینی در لیگ تازه به پایان رسیده، سرمربی پیکان تهران بود.

همچنین گویا حتی در صورت انتقال امتیاز هم نساجی از قائمشهر خارج نمی شود اما احتمال دارد یک پسوند که نام محصول متقاضی امتیاز نساجی است، به نام این تیم اضافه شود. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار