سرپرست اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: موضوع کناره‌گیری باشگاه شیمیدُر قم از لیگ برتر بسکتبال کشور هنوز تمام شده قلمداد نمی‌شود و مشکل این باشگاه برای تیم داری یا عدم تیم داری در داخل استان قم نیست.
کد خبر: ۱۰۶۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶ 21 August 2022

به گزارش تابناک قم، ابراهیم سانی‌خانی اظهار داشت: مشکل مالک باشگاه شیمیدر با اداره کل ورزش و جوانان و استانداری قم نیست و باید ریشه مشکلات را در خارج از استان قم جست و جو کرد.

وی گفت: پیگیری های مختلفی در مورد این باشگاه از روزهای اولیه انتصاب خود انجام دادم و از حمایت مالک باشگاه شیمیدر از بسکتبال قم تقدیر و از مدت ها قبل قرار شد مالک باشگاه دیدارهایی با مقامات استانداری قم داشته باشد.

وی با اشاره به جلسه ای که اخیرا بین مالک باشگاه با معاون سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی استاندار قم و مسئولان ورزش استان برگزار شده است عنوان کرد: "هنریک درغوکاسیان" مالک باشگاه شیمیدر در این جلسه از مشکلاتش گفت و از فدراسیون بسکتبال بسیار گله مند بود و عنوان کرد با استان قم هیچ مشکلی ندارد.

سانی‌خانی ادامه داد: درغوکاسیان در مورد مالیات‌ها مباحثی را مطرح کرد که عنوان کردیم به مجموعه او کمک می‌کنیم و بحث تسهیلات هم مطرح و از سوی استان قم آمادگی کمک اعلام شد.

وی افزود: بعد از آن جلسه ارتباطات خود را با مالک باشگاه قطع نکردیم و معتقدیم هیات بسکتبال استان باید بیشتر کار کند و رئیس فدارسیون این رشته ورزشی نیز با درغوکاسیان ارتباط بگیرد.

وی ادامه داد: طی تماس اینجانب با رئیس فدراسیون بسکتبال ایران به ایشان گفته شد که مالک باشگاه شیمیدر از مدیران قبلی فدراسیون گله مند بوده و بهتر است که رئیس کنونی فدراسیون دیداری با مالک باشگاه داشته باشد و یک خداقوت بگویید تا نگذارد شیمیدر تیم داری را رها کند.

سانی‌خانی تاکید کرد: طبق آخرین تصمیم گیری‌ها قرار شده است درغوکاسیان دیداری با مسئولان فدراسیون بسکتبال داشته باشد و در مورد تقاضای باشگاه برای تسهلات شرایطی ایجاد خواهیم کرد که شیمیدر به تیم داری در لیگ برتر بسکتبال ادامه دهد.

باشگاه شیمیدر طی دو فصل گذشته لیگ برتر به عنوان نماینده قم در این لیگ شرکت کرده بود. شیمیدر در فصل گذشته به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر راه یافت اما موفق به صعود به فینال نشد.

تیم بانوان این باشگاه نیز در فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شده بود. جلسه هماهنگی لیگ برتر بسکتبال ۲۳ تیرماه امسال در شرایطی برگزار شد که تیم شیمیدر قم انصراف رسمی خود را از حضور در این رقابت‌ها اعلام کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار