شهردار منطقه ۱۷ گفت: با حمایت مقام قضایی و نیروی انتظامی، در راستای صیانت از اموال بیت المال با اقدامات حقوقی و قضایی نسبت به گرفتن حکم تخلیه ملکی در منطقه به ارزش ۹ میلیارد تومان اقدام شد.
کد خبر: ۱۰۶۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴ 29 August 2022

به گزارش تابناک تهران، رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷ اظهار کرد: با حمایت مقام قضایی و نیروی انتظامی، در راستای صیانت از اموال بیت المال با اقدامات حقوقی و قضایی نسبت به گرفتن حکم تخلیه ملکی در منطقه به ارزش ۹ میلیارد تومان اقدام شد.

وی گفت: سال ۱۳۹۰ طی قراردادی اجاره یک طبقه از ملک مذکور به مدت یک سال به یکی از شرکت‌های (بخش خصوصی) تحویل داده شده بود، مقرر شد این شرکت در ازای اجاره ملک، با پرداخت اجاره ماهیانه، ملک مذکور را در اختیار داشته باشد، یا خدماتی در حوزه بافت فرسوده به شهرداری منطقه ۱۷ ارائه دهد، متاسفانه هیچ کدام از این تعهدات در این سالها توسط این شرکت محقق نشده بود.

شهردار منطقه ۱۷ افزود: همچنین علی رغم عدم ایفای تعهدات، شرکت مذکور در سال‌های گذشته نسبت به تصرف طبقه دوم نیز اقدام کرده بود.

شنگی تصریح کرد: پس از پیگیری‌ها و مکاتبات متعدد جهت تخلیه ملک و ممانعت از تحویل توسط این شرکت، در راستای صیانت از اموال بیت المال با اقدامات حقوقی و قضایی نسبت به گرفتن حکم تخلیه اقدام کرد و با اجرای حکم، پس از ۱۱ سال ملک را از متصرف به نفع بیت المال پس گرفته شد.

گفتنی است ملک ذکر شده به مساحت ۲۳۷ متر مربع عرصه و ۳۵۲ متر اعیان، شامل ۴ پلاک ثبتی و به ارزش ۹۰ میلیارد ریال در اختیار اموال شهرداری جهت ارائه خدمات به شهروندان قرار گرفت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار