فرماندار جوانرود:
فرماندار جوانرود بهره برداری از پروژه گازرسانی به ۶ روستای شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰ 30 August 2022

بهره برداری از پروژه گازرسانی به ۶ روستای شهرستان جوانرودبه گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه این مراسم با حضور فرماندار شهرستان جوانرود، بخشدار کلاشی و رییس شرکت گاز شهرستان برگزار شد، رییس شرکت گاز جوانرود جمال رامین ضمن تبریک هفته دولت به پروژه سفید برگ اشاره کرد و اظهار داشت: در این پروژه ۴ روستا در بخش کلاشی و ۲ روستا در بخش مرکزی گازرسانی شده است.

وی افزود: این پروژه با اعتبار بیش از بیست و چهار میلیارد تومان برای ۲۷۷ خانوار اجرا شد و با ۱۸ هزار و ۵۲۱ متر لوله گذاری و ۸۴ علمک اجرا شده است.

در ادامه فرماندار جوانرود سعدی نقشبندی ضمن گرامی داشت هفته دولت به موضوعیت زیر بنا‌های حوزه راه و خدمات رسانی دراین بخش اشاره کرد و گفت: این اقدامات باعث کاهش مهاجرت از روستا به شهر، رضایت مردم از دولت، ایجاد سطح ارامش مردم و کاهش هزینه‌های مواد سوختی برای تأمین سیستم گرمایشی است.

وی در ادامه تصریح کرد: از ۲۸ روستا در دست اجرا برای گازرسانی تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری ۵۰ درصد پروژه آماده بهره‌برداری خواهد شد.

نقشبندی با اشاره به تأثیر مثبت گازرسانی برای طبیعت، بیان کرد: گازرسانی در مناطق صعب العبور باعث کاهش آسیب به طبیعت و پوشش جنگلی می‌شود، حفظ طبیعت منطقه به علت نقش اساسی که در توسعه گردشگری دارد در اولویت است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار