قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: در چهار ماهه نخست امسال حق بیمه ۹۷۳ زن سرپرست خانوار و ۱۵۷ نفر از مجریان طرح‌های اشتغال به حساب تامین اجتماعی واریز شده است.
کد خبر: ۱۰۶۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹ 04 September 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، عدالت بهرامی افزود: این نهاد مردمی به منظور افزایش ضریب نفوذ بیمه‌ها در بین مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی و کمک به زنان سرپرست خانوار اقدام به پرداخت این تعداد حق بیمه کرده است.
وی یادآورشد: برای پرداخت حق بیمه زنان سرپرست خانوار بیش از یک میلیارد تومان و برای حق بیمه مجریان طرح‌های اشتغال بیش از ۲۲۶ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
وی هدف از این اقدام را گسترش بیمه‌های تأمین اجتماعی در بین جامعه هدف و به خصوص زنان سرپرست خانوار عنوان کرد و افزود: این قشر از جامعه بیش از سایرین در معرض آسیب هستند و کمیته امداد به عنوان خدمتگزار نیازمندان با حمایت از این زنان و تلاش در راستای خودکفایی آنها به عنوان بزرگترین دستگاه حمایتی از این قشر از جامعه مطرح است.
بهرامی گفت: کمک به ارتقاء شاخص ‌های بهداشتی، پرداخت کمک هزینه ازدواج، پرداخت کمک معیشت،پرداخت هزینه فرانشیز و درمانی،تامین لوازم ضروری زندگی و کمک به رفع سوء تغذیه مادران و کودکان تحت حمایت از دیگر اقدامات حمایتی کمیته امداد بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار