متاسفانه بواسطه‎ی همین سنوات ارفاقی ظاهرا دولت کریمه باید حق بازنشستگی را به حساب سازمان بازنشستگی بریزد تا سنوات ارفاقی برای بنده و امثال بنده لحاظ شود، اکنون که بنده از مهر ۴۰۱ بازنشست شدم دقیقا سه ماه تمام هنوز حکم بنده نیامده و به همین دلیل این سه ماه ریالی حقوق دریافت نکردم
کد خبر: ۱۰۸۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵ 24 December 2022

به گزارش تابناک مازندران ، یک معلم در حال بازنشستگی دلنوشته ای خطاب به مدیر کل آموزش و پرورش مازندران منتشر کرد:

مدیرکل آموزش وپرورش استان مازندران بخواند!

دوران سختی است و این سختی در دوران بازنشستگی باتوجه به آیین‎نامه و قوانین موجود برای سنوات ارفاقی که طبعا باید به درد یک باز نشسته بخورد متاسفانه مشکلات را دو بلکه صد چندان می‎کند.
جناب آقای مدیرکل آپ استان مازندران اگر این موضوع بدست شما حل نمی‎شود لااقل راوی موضوع باشید برای مسئول ذی‎ربط ،معاونین یا وزیر آپ .
بنده ۳۲ سال در سنگر تعلیم و تربیت به قول بزرگان خدمت کردم و حدود ۱۲ سال آن در آموزش و پرورش استثنایی مشغول خدمت بودم و بنا به بخشنامه‎ی مربوط به سنوات ارفاقی که ای کاش همچین بخشنامه ای وجود نداشت مشمول سنوات ارفاقی شدم متاسفانه بواسطه‎ی همین سنوات ارفاقی ظاهرا دولت کریمه باید حق بازنشستگی را به حساب سازمان بازنشستگی بریزد تا سنوات ارفاقی برای بنده و امثال بنده لحاظ شود، اکنون که بنده از مهر ۴۰۱ بازنشست شدم دقیقا سه ماه تمام هنوز حکم بنده نیامده و به همین دلیل این سه ماه ریالی حقوق دریافت نکردم.
جناب مدیرکل آیا شما خودت یک ماه این شندرغاز حقوق این ..... رو دریافت نکنی میتونی زندگی را اداره کنی ؟!! سه‎ماه یک خانواده ای که تا الان با شندر غاز حقوق ساخته الان همان را هم نگرفته چه کسی باید جواب سیاست‎های غلط را بدهد؟ به هر جایی هم زنگ می‎زنیم از شهرستان تا زیر مجموعه‎ی شما در استان همه و همه اظهار و ابراز بی‎اطلاعی میکنن !!!!
بنده میگم اصلا خر ما از کره‎گی دم نداشت (از طلا شدن پشیمان گشته‎ایم مرحمت کرده مارا مس کنید) همان سی دو سال خدمت واقعی خودم را لحاظ کنید، میگن این حق شماست و باید به شما بدن اگر حق ماست پس شل کنید سرکیسه را و اگر نیست تا کی باید در لوای بخشنامه و آیین‎نامه غلط باعث اذیت و آزار یک نیرویی که سی دو سال خدمت کرده و خانواده‎اش بشوید؟!!!
جناب مدیر کل لطفا بررسی و پیگیری کنید
با تشکر و احترام عبدالمحمدی از نوشهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار