شهردار ورامین گفت: هم‌اکنون طرحی برای ایجاد خطوط سامانه اتوبوس‌های تندرو در شهرداری و سازمان اتوبوسرانی در حال تهیه است تا شهروندان ورامین ‌از خدمات اتوبوس‌های تندرو بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۱۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸ 06 March 2015
علی حیدریان در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: شهرستان ورامین دارای بافت سنتی در حومه مرکزی و حاشیه‌ای شهر است که همین امر سبب ایجاد ترافیک در برخی از ساعات می‌شود.
وی افزود: شهرداری ورامین با همکاری ستاد حمل و نقل و ترافیک شهرستان از ابتدای سال 93 نسبت به رفع مشکلات دیرینه حمل و نقل و ترافیک شهرستان اقدام کرده که در این راستا تغییر مسیر برخی از خیابان‌ها مانند خیابان سینما، بازگشایی و تعریض معابر خیابان‌های 22 بهمن، کارخانه قند ورامین و شهرک مدرس را انجام داده که سبب رضایتمندی مردم شده است.
شهردار ورامین توسعه حمل و نقل عمومی در ورامین را ضروری دانست و تاکید کرد: بخشی از راهکار کاهش ترافیک و تسهیل در رفت و آمد مردم مربوط به توسعه حمل و نقل درون شهری است که هم‌اکنون سازمان تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی شهرداری ورامین در سطح شهر در حال فعالیت بوده و با توجه به مصوبه شورای شهر اجرای طرح تاکسی‌های چرخشی نیز در دستور کار قرار گرفته است.
وی به تشکیل ستاد نوروزی در سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری ورامین اشاره کرد و افزود: برای استقبال از طرح بهار و با مشارکت کارکنان این سازمان‌ها و رانندگان عزیز از چهاردهم اسفند ماه سالجاری ساعات کاری اتوبوسرانی ورامین و کلیه خطوط اتوبوس‌ها تا ساعت 21 شب است.
حیدریان عنوان کرد: در همین راستا نیز گشت‌های نظارتی و بازرسان سازمان اتوبوسرانی و مسئولان حوزه اجرایی این شرکت با افزایش کنترل برعملکرد ناوگان و ارائه خدمات نظارت می‌کنند تا در روزهای پایانی سال مشکلی درباره کمبود اتوبوس و تاکسی در سطح شهرستان وجود نداشته باشد.
وی به برنامه‌ریزی برای تقویت سامانه حمل و نقل درون شهری اشاره کرد و گفت: راه اندازی پایانه اتوبسرانی برای مناطق 1 و 2 اتوبوسرانی تشکیل می‌شود و اتوبوس‌های امدادی نیز برای رفع مشکلات احتمالی اتوبوس‌ها و افزایش ارائه خدمات و کاهش بار ترافیک محدوده مرکزی و شریان‌های اصلی در میادین اصلی مستقر می‌شوند.
شهردار ورامین از خدمات ویژه اتوبوسرانی شهرداری ورامین در ایام نوروز خبر داد و گفت: کشیک این سازمان در ایام عید نوروز و اختصاص 7 دستگاه اتوبوس جهت خدمات دهی به شهروندان ورامینی از جمله اقدامات سامانه حمل و نقل شهری ورامین در ایام نوروز است.
وی افزود: هم اکنون طرحی برای ایجاد خطوط سامانه اتوبوس‌های تندرو در شهرداری و سازمان اتوبوسرانی در حال تهیه است تا شهروندان ورامین نیز از خدمات اتوبوس‌های تندرو بهرمند شوند که ان شا الله تا سال آینده شاهد بهره برداری این خط نیز هستیم.
حیدریان به اجرای طرح استقبال از بهار در شهرستان ورامین اشاره کرد و گفت: رنگ آمیزی جداول کاشت درخت و گل در معابر بوستا‌ها و بلوارهای شهر، نصب المانهای بهاری، رنگ آمیزی دیوار‌ها و نقاشی‌های شهری و اجرای طرح نظافت محلات از جمله اقدامات شهرداری ورامین در راستای استقبال از بهار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار