کد خبر: ۱۰۹۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷ 03 April 2023

اختصاصی هما خوزستان

مینا فراز

سال ۱۴۰۲ از راه رسید بهار، شادی، نشاط طبیعت سرخوشی و سرسبزی دشت و جنگل دامن خود را گسترده کرد در نخستین دقایق آغاز سال جدید نامگذاری سال و انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری صورت می گیرد و هر سال مردم در کنار سفره های هفت سین پس از تبریک سال نو به یکدیگر گوش می‌سپارند به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص برنامه و راهبرد سال جدید.

امسال شعار سال با این عنوان مهار تورم رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد که خود نویده روزهای خوش در عرصه تولید و کاهش تورم و ریشه کن شدن مشکلات را میدهد امیدواریم شرایط اقتصادی کشور در سال ۱۴۰۲ به نحوی پیش رود که مردم در آسایش مالی بیشتری به سر ببرند و مشکلات کم کم رخت بربندد و پویایی اقتصاد در جامعه محقق شود.

مسئولان کشوری، لشکری و استانی از دستگاه‌های اجرایی، عملیاتی، خدماتی، شرکت های صنعتی ، تولیدی، واحدهای تولیدی، صنایع بزرگ و کوچک و پتروشیمی ها و ... خواسته اند تحقق شعار سال را سرلوحه خود قرار دادند و از تمام نیروها متخصصان ، کارگران و کسانی که چرخه اقتصاد و صنعت کشور را می چرخانند خواسته شده در جهت رشد تولید گام بردارند.

رسیدگی به مسائل اقتصادی، ایجاد اشتغال وارتقاء سرمایه گذاری در کشور جزو اولویت‌ها باشد تا رونق تولید و افزایش سرمایه ایجاد شود.

امیدواریم امسال با یاری خداوند و عنایت حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف سالی سرشار از خیر و برکت، شادی و سلامتی، گسترش علم، تولید، صنعت کسب موفقیت های درخشان در عرصه های مختلف و عزت و سربلندی ایران اسلامی محقق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار