فرماندار دشتی:
فرماندار دشتی گفت: برای گازرسانی به 21 روستای شهرستان دشتی 140 میلیارد ریال اعتبار سرمایه‎گذاری می‎شود.
کد خبر: ۱۱۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴ 13 October 2015
تابناک بوشهر: غلامرضا مهرجو ظهر امروز در نشست با مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان دشتی با بیان اینکه عمران روستاها از اولویت برنامه‎های شهرستان دشتی است اظهار داشت: امسال علاوه بر اجرای طرح‎های هادی در روستایی دشتی  روند اجرایی پروژه‌های راهسازی تسریع می‎یابد.

وی با اشاره به اجرای طرح 500 در روستاهای دشتی گفت: امسال روستاهای بالای 500 نفر جمعیت شهرستان دشتی همزمان با سراسر استان بوشهر از دارای زمین فوتبال چمن مصنوعی می‎شوند و این در حالی است که طرح‌های امید در روستاها اجرایی شده است.

فرماندار دشتی با بیان اینکه طرح گازرسانی در روستاها امسال تسریع یافته است خاطر نشان کرد: اکنون گازرسانی به 21 روستای دشتی در دست اجراست که با تکمیل آنها روند گازدار شدن مناطق روستایی این دشتی بهبود می‎یابد.

مهرجو با بیان اینکه  تا پایان سال بیش از65 درصد روستاهای شهرستان دشتی از شبکه گاز بهره‎مند می‎شوند گفت: برای گازرسانی به روستاهای یاد شده در شهرستان دشتی شرکت گاز استان بوشهر 140میلیارد ریال اعتبار سرمایه‎گذاری می‎کند.

وی با اشاره به اجرای10 کیلومتر خط انتقال برای طرح گازرسانی به روستاهای دشتی بیان کرد: در اجری طرح گازرسانی به 21 روستای دشتی 160 کیلومترشبکه داخلی اجرا و سه هزارو500 علمک گاز دراین روستاها نصب می‎شود.

فرماندار دشتی با اشاره به آغاز عملیات گازرسانی به 12 روستای بالای 20 خانوار دشتی گفت: عملیات گازرسانی به 12 روستای بالای 20 خانوار دشتی آغاز می‎شود که تکمیل آنها روستاهای دارای شبکه گاز به بیش 86 درصد افزایش می‌یابد.

مهرجو با اشاره به اینکه فراهم شدن امکانات رفاهی در روستا سبب پیشگیری از مهاجرت روستائیان و ایجاد اشتغال می‎شود تصریح کرد: با توسعه امکانات عمرانی زمینه رفاه روستائیان فراهم می‎شود که اشتغال زایی در پی دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار