در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و مصوبه‌ی شورای آموزش و پرورش استان
تابناک هرمزگان_در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و مصوبه‌ی شورای آموزش و پرورش استان شناسایی و آموزش کودکان کار در بندرعباس آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۱۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹ 05 July 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان  از شناسایی و شروع آموزش کودکان کار در بندرعباس خبرداد.

محمد قویدل در این خصوص گفت: در راستای اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری که فرمودند هیچ کودک افغانستانی، حتی مهاجرینی که به‌صورت غیرقانونی و بی‌مدرک در ایران حضور دارند، نباید از تحصیل بازبمانند و همه آنها باید در مدارس ایرانی ثبت‌نام شوند، و همچنین مصوبه‌ی شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان وتاکید استاندار محترم مبنی بر شناسایی،جذب و آموزش کودکان کار در بندرعباس، کار شناسایی و جذب دانش‌آموزان مذکور طی یک ماه و نیم گذشته آغاز و اکنون شاهد شروع آموزش حضوري این دانش‌آموزان عزیز هستیم. 

قویدل افزود تا کنون به همت همکاران ما مجموعه  اداره کل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان و همکاری بهزیستی استان ۵۰ کودک کار که اغلب آنها از اتباع افغانستانی هستند، شناسایی و کار تعلیم و تربیت آنان تحت نظر تعدادی از همکاران فرهنگی که از  خیرین علمی هستند آغاز شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد امیدوارم با همت و تلاش جمعی این امر ادامه و شاهد جذب کودک بیشتری به تحصیل باشیم.

انتهای  پیام//

برچسب ها: اموزش و پروش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار