شهرکرد_ دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: افرادی که قصد پیش‌ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند به ساعات پایانی موکول نکنند.
کد خبر: ۱۱۱۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰ 07 August 2023

به گزارش تابناک چهار محال و بخیاری وبه نقل از مهر، حسین کاووسی در گفتگویی، اظهار کرد: مطابق آخرین اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور و به تبع آن ستاد انتخابات استان پیش‌ثبت‌نام انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز آغاز و امکان ثبت‌نام برای داوطلبان همه‌روزه تا ۲۲ مرداد از ساعت هشت صبح تا ۱۸ فراهم شده است.

وی تصریح کرد: رنج سنی ۳۰ تا ۷۰ سال با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد می‌توانند پیش‌ثبت‌نام خود را انجام دهند.

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری بیان داشت: مدرک تحصیلی، مدارک پایان خدمت آقایان تا سن ۵۰ سال و سایر مدارک باید در سایت بارگذاری شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

کاووسی یادآور شد: قوای مقننه، مجریه و قضائیه سه قوه حاکم بر کشور بوده و دو قوه قضائیه و مجریه، مجری و ناظر مصوبات مجلس شورای اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین مجلس به‌نوعی در رأس قرار دارد و مصوبات این قوه اهمیت بالایی دارد از همین‌رو از همه گروه‌ها، جریان‌ها، افراد صاحب تجربه و جوانانی که شرایط ثبت‌نام را دارند دعوت می‌شود از این شرایط به نفع نظام و مردم استفاده کنند و به بهترین نحو در این رزمایش بزرگ مردم‌سالاری حاضر شوند.

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: افرادی که قصد ثبت‌نام دارند در ابتدای امر ثبت‌نام خود را انجام دهند و برای آشنایی بیشتر در مرحله اول وارد سامانه شده و مدارک را در زمانی دیگر بارگذاری نمایند.

وی بیان داشت: ستاد انتخابات استان آمادگی پاسخگویی به هرگونه استعلام و سوال در این زمینه را دارد و در جهت رفع ابهامات در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها در خدمت مردم هستیم.

کاووسی افزود: آمار‌ها از وضعیت پیش‌ثبت‌نام داوطلبین از جمله سن، جنسیت و تعداد ثبت‌نام‌کنندگان به تفکیک حوزه‌های انتخاباتی به محض جمع‌بندی به‌صورت شفاف به مردم ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار