مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: این رویداد با همکاری کمیته امداد مازندران، دانشگاه امام محمد باقر(ع) و پارک علم و فن آوری با رویکرد "Ted" در جهت گسترش طرح‌های اشتغال مددجویان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱ 02 December 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی امداد مازندران، دانشگاه امام محمد باقر(ع) و پارک علم و فن آوری با رویکرد "Ted" در جهت گسترش طرح‌های اشتغال مددجویان برگزار شد.

 

برگزاری اولین رویداد کارآفرینی با رویکرد  

وی افزود: یکی از کارهای مهم در مسیر اشتغال مددجویان در طرح‌های اشتغال، آموزش‌های مهارتی، کارآفرینی و پایدارسازی است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه، در این رویداد ۱۰ کارآفرین برتر کشور در رشته‌های مختلف حضور داشتند گفت: کارآفرینان برتر تجربیات خود در رویارویی با مشکلات، چگونگی رقابت در بازار کار، موفقیت در فروش محصولات در داخل و خارج از کشور و برقراری ارتباط با پارک علم و فن آوری درمجهز شدن به علم روز و نگاه نو، در اختیار ۲۰۰مجری طرح اشتغال کمیته امداد و دانشجویان قرار دادند.

معافی گفت: کارآفرین ها با کمیته امداد رفاقت دیرینه دارند و بهترین احسان کارآفرینی است.

وی با اشاره به اینکه، ۸۳ درصد اشتغال کشور کارمند محور نیست، بلکه کارآفرین محور است افزود:از ۲۱میلیون شاغل کشور فقط ۳ونیم میلیون کارمندهستند و وقتی از شغل حرف میزنیم نباید کارمند شدن به اذهان عمومی متبادر شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه ۷۸% اقتصاد دنیا، اقتصاد دانش بنیان است و ایرانی ها استعداد شگفت انگیز آینده جهان هستند گفت: فرهنگ کار و کارآفرینی باید مد روز ملی شود.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار