معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار اصفهان گفت: اهتمام و تلاش ستاد انتخابات استان این است که در فرایندهای برگزاری این رُخداد مهم، باری بر بیت‌المال افزوده نشود و از صرف هزینه‌های بی‌مورد بپرهیزیم.
کد خبر: ۱۱۴۱۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴ 03 December 2023

محمدرضا جان نثاری دربیست و هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان افزود:همچنان که بدنبال کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی و استفاده از ظرفیت‌های موجود هستیم؛ تلاش می‌کنیم تا انتخاباتی در شأن جمهوری اسلامی برگزار شود، به این منظور نهادهای اجرایی وظیفه دارند همه ظرفیت‌های موجود را برای فرایند انتخابات اسفند امسال به میدان بیاورند.

وی با بیان اینکه تاکنون کارها در کمیته فناوری و پشتیبانی ستاد انتخابات استان بخوبی پیش رفته است، افزود: پروژه فیبر نوری برای بخشداری‌های استان نیز با هم افزایی شرکت مخابرات بطور جدی در حال پیگیریست.

جان نثاری خاطرنشان کرد: سیاست کلی وزارت کشور و دولت، اجرای انتخابات بر مبنای چهار راهبُرد مد نظر رهبر معظم انقلاب شامل امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت است.

معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه راهبُرد مشارکت در برگزاری انتخاباتِ پُرشور نقشِ تعیین‌کننده دارد، افزود: به این منظور در اصفهان ۴۴ گروه و قشر که می‌توانند در افزایش مشارکت مردم موثر باشند، شناسایی و احصاء شده‌اند.

جان‌نثاری تاکید کرد: همه فعالیت‌ها در حوزه برگزاری انتخابات بر اساس قانون انجام می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :