مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اختلاف سلیقه در هر امری از جمله ورزش را عادی دانست و گفت: هنر روسای هیات‌ها استفاده از همه ظرفیت‌ها از جمله مخالفان برای پیشبرد اهداف است.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 07 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال استان زنجان که با حضور جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال و در سالن ولایت این اداره کل برگزار شد، با تاکید بر جایگاه و سبقه رشته ورزشی بسکتبال در استان زنجان اظهار کرد: سابقه این ورزش به دهه ۵۰ و ۶۰ با تیم شهرداری و بعد‌ها به تیم همیاری شهرداری باز‌می‌گردد که مسابقات آن با شوروشوق دنبال می‌شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه موفقیت در هیات‌های ورزشی به مانند دیگر بخش‌ها نیازمند کار و برنامه جمعی است، افزود: حرکت جمعی در هیات‌های ورزشی همواره منجر به تربیت نیروی انسانی برای ادامه مسیر می‌شود در حالیکه موفقیت قائم به شخص مقطعی است و ادامه نمی‌یابد.
وی اختلاف سلیقه را در هر امری از جمله ورزش عادی دانست و ادامه داد: هنر رئیس هیات ایجاد فضای آرام و استفاده از ظرفیت مخالفان خود هم هست.
بازرگان ضعف در برگزاری مسابقات پایه در بسکتبال را مورد تاکید قرارداد و گفت: راه‌اندازی این مسابقات و همچنین فعال‌کردن هیات‌های شهرستانی وقت و انرژی مضاعفی را نیاز دارد.
در ادامه این مجمع انتخاباتی امانی، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان که مدتی سرپرستی هیات بسکتبال استان زنجان را بر عهده داشت، گزارشی از عملکرد خود ارائه و تاکید کرد: در دوره سرپرستی نمی‌توان به برنامه‌های اساسی پرداخت، لذا فقط در حد امور روزانه می‌توان فعالیت کرد.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان فعال‌شدن باشگاه‌های ورزشی در زنجان را در رشته ورزشی بسکتبال یادآور شد و افزود: در این راستا مربیان تشویق به راه‌اندازی باشگاه شده‌اند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار