رئیس فدراسیون بسکتبال میزبانی از تیم ملی قطر برای حضور در کاپ آسیایی را نزدیک‌ترین رویداد ملی اعلام کرد و گفت: بعد از آن تیم ملی در مسابقات آسیایی هند حضور می‌یابد.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰ 07 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال استان زنجان در جمع خبرنگاران استفاده تیم‌های دیگر از بازیکنان خارجی را از مشکلات موجود در بازی‌های ملی دانست و اظهار کرد: تیم‌های ملی چین، فیلیپین و ژاپن از بازیکنان خارجی استفاده می‌کنند که منجر به افزایش قدرت تیمی آن‌ها در مسابقات می‌شود.
رئیس فدراسیون بسکتبال به حضور بازیکنان دو تابعیتی در تیم ملی ایران اشاره و تصریح کرد: این بازیکنان در این ملی حضور دارند، ولی در بلندمدت به دلایلی، کمک زیادی به تیم نمی‌کنند.
وی میزبانی ایران از تیم ملی قطر برای حضور در کاپ آسیایی را بهمن‌ماه نزدیک‌ترین رویداد ملی اعلام و تصریح کرد: بعد از آن تیم ملی در بازی‌های آسیایی هند حضور می‌یابد.
داوری با تاکید بر متغیر بودن آمار فعالان رشته ورزشی بسکتبال ادامه داد: طبق آخرین آمار ۸۰ هزار ورزشکار در رده‌ها و لیگ‌های مختلف فعالیت می‌کنند.
رئیس فدراسیون بسکتبال با تأکید از ظرفیت خوب زنجان در رشته ورزشی بسکتبال افزود: به‌روز رسانی این ظرفیت نیاز به حمایت و برنامه‌ریزی دارد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار