مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۱۱ مجمع انتخابی در استان برگزار شده و تلاش می‌کنیم هر چه سریع‌تر روسای ۶ هیات باقیمانده مشخص شود.
کد خبر: ۱۱۴۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳ 15 January 2024

تابناک خوزستان: حمید بنی‌تمیم بیان کرد: ۵۲ هیات ورزشی فعال در استان وجود دارد که از این تعداد فقط ۶ هیات ووشو، سه گانه، قایقرانی، سوارکاری، ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی و بسکتبال با سرپرستی اداره می‌شوند که بنا داریم با قید فوریت مجامع آنها را برگزار کنیم.

در ورزش قهرمانی و همگانی جزو سه استان برتر کشور هستیم

وی با بیان اینکه جوانان استان خوزستان در بسیاری از رشته‌ها پرچمدار هستند افزود: در ۲ سال اخیر در بحث ورزش قهرمانی و همگانی جزو سه استان برتر کشور بودیم و امیدواریم این روند با تلاش و جدیت بیشتر ورزشکاران ادامه داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همواره در هدف‌گذاری هیات‌های ورزشی استان بر میزبانی رویدادهای کشوری و همچنین اردوهای تیم ملی تاکید داشته، تا بتوانیم آمادگی ورزشکاران را حفظ و به توسعه آن رشته ورزشی در استان کمک کنیم.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی استان، معمولا در نیمه اول سال نمی توانیم میزبان مسابقات باشیم لذا برنامه‌ریزی ما فقط برای چند ماه پایانی سال است.

مرمت و بهسازی ۱۰ زمین خاکی توسط شهرداری

بنی‌تمیم با اشاره به توسعه ورزش محلات و توجه به زمین‌های خاکی در استان گفت: خوشبختانه شهرداری اهواز، کار مرمت و بهسازی ۱۰ زمین خاکی را در اولویت قرار داده که ضمن تشکر از شهرداری و شورای‌شهر، امیدوارم به تعداد بیشتری از زمین‌های خاکی رسیدگی شود.

وی افزود: بعد از سال‌ها، فاز اول زمین چمن مصنوعی در مجموعه ورزشی شهید قربانی به بهره برداری رسید همچنین کار مرمت و بهسازی زمین خاکی حصیرآباد انجام و در اختیار عموم قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به تغییر نام کانون محلات به انجمن محلات گفت: این انجمن به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های فدراسیون ورزش همگانی، فعالیت خود را در استان آغاز خواهد کرد.

بر اساس این گزارش بیش از ۲۳۰ هزار خوزستاین در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار