استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه با مطرح کردن شرایط مطلوب تولید در استان گفت: کرمانشاه دارای ظرفیت‌های بسیار مطلوبی در حوزه صنعت است.
کد خبر: ۱۱۵۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴ 28 February 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمد طیب صحرایی پیش از ظهر امروز چهارشنبه (نهم اسفندماه) در همایش تجلیل از واحدهای تولیدی برتر استان، اظهار کرد: در شرایط کنونی با وجود تمام سختی‌ها در حال شکل‌گیری حرکت مطلوبی هستیم.

وی افزود: حرکت فعلی نظام اسلامی مورد اعتراف بدخواهان ما نیز قرار گرفته و در بین تمام آمارهای آنها رگه‌هایی از پیشرفت مطلوب کشور ما با تمام سختی‌ها وجود دارد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مردم در سطوح و عرصه‌های مختلف در گذشته جدی تلقی نمی‌شدند و ترجمه مهم نبودن مردم به نحوی خود را نشان می‌داده و در مقابل حاکمان به وضوح مورد تاکید قرار می‌گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم جایگاه مهم‌تری یافتند و این جایگاه مهم ترجمه‌های خود را پیدا کرده است، به عنوان مثال امروز از افرادی تقدیر می‌شود که حقوق مردم را بهتر پاس داشته‌اند؛ در کشورهای همسایه گاهی انتخابات جزو رویای مردم است، اما اکنون ما در زندگی بشری در جلوه توازن و تعادل هستیم که نمود دارد.

استاندار کرمانشاه اذعان کرد: پیشران اهمیت دهی به مردم پیامبران الهی هستند، در فضای گفتگوی ما این بلوغ خود را نشان می‌دهد که عوامل تولید برای خریدار و مصرف کننده احترام قائل هستند.

صحرایی تشریح کرد: ۲ دیدگاه در خصوص نگاه تولید کننده به مصرف کننده وجود دارد، دیدگاه نخست در این خصوص است که آن چیزی که مردم با خود می‌آورند باعث اهمیت می‌شود و در دیدگاه دوم جان و تن انسان شریف است.

وی اضافه کرد: مشتری فردی است که دارای کرامت و عزت بوده و باید او را ارج نهیم و نگاه‌ها باید به خود مشتری باشد، زیرا نگاه اسلام به انسان نیز بسیار مترقی و متعالی است.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: ما در استان کرمانشاه نیاز به تلاش و انسجام بیشتری داریم و این انسجام موجود نیاز به تقویت روزافزون دارد؛ کرمانشاه مجموعه مفصلی از ظرفیت‌ها بوده و باید از وضع موجود بسیار مطلوب‌تر باشد.

وی ابراز کرد: در روز گذشته ۲ خبر خوش محقق و اعلام شد که موضوع نخست مربوط به گازرسانی به ازگله ظرف ۹ ماه بود، بنابراین گازرسانی به شهرهای استان به صورت ۱۰۰ درصد و در روستاها ۹۸ درصد انجام شده است.

صحرایی یادآور شد: ما می‌توانستیم با ۸۵۰ میلیارد ریالی که هزینه گازرسانی به ازگله شد به مردم کپسول اعطا کنیم و بدین وسیله به مدت ۳۰ سال گاز آنها تامین می‌شد، اما به دلیل حفظ ارزش و کرامت انسانی مردم گازرسانی دائم به مردم صورت گرفت.

وی اضافه کرد: پنجم مرداد ماه یکی از روزهای پرافتخار استان است با پیگیری‌های چند ماهه روز گذشته پنجم مردادماه به عنوان روز کرمانشاه ثبت شد.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: مجموعه فعالان صنایع، معادن، تجارت و کارآفرینی باید تلاش کنند که برای پنجم مردادماه یک تلاش فراگیر داشته باشند، زیرا این روز عرصه‌ای برای ارائه گسترده توانمندی‌ها بوده و مردم باید به صورت مکرر شاهد توانمندی‌ها باشند.

وی ادامه داد: همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری برای پنجم مرداد ماه سال آینده در حال برنامه‌ریزی است و با تعاملات محتوای ما برای هم استانیان و مخاطبان بیرونی نمود می‌یابد.

لزوم انتخاب آگاهانه در انتخابات در راستای حل مشکلات

صحرایی تشریح کرد: در تاریخ بشر سخت‌ترین امر این بوده که به انسان بباورانند که انسان آزاد است و خداوند آنان را آزاد آفریده، دولت اسلامی به انسان‌ها نشان داده که حق انتخاب دارند.

وی خاطرنشان کرد: فهرست نامزدهای انتخاباتی را نگاهی بیندازید و ببینید که از سطوح مختلف و اقشار گوناگون در آن حضور دارند؛ بنابراین این حکومت در دستان مردم است و کرمانشاه در هر صورت در هفته آینده دارای هشت نماینده خواهد بود.

وی بیان کرد: اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارای رأی بالاتر باشند مقبولیت بهتری خواهند داشت و باید در نظر بگیریم که آگاهانه و دقیق انتخاب کنیم، زیرا نماینده نماینده تفکر و شخصیت ما خواهد بود.

وی در پایان گفت: روز جمعه در انتخابات حاضر خواهیم شد و فردی که اصلح است را انتخاب خواهیم کرد.

لزوم خرید کالای کرمانشاهی در راستای رونق تولید

عبدالوحید محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه در این همایش، اظهار کرد: صنایع استان ما در برخی کشورهای همسایه و همجوار وجود ندارد.

وی در خصوص مصرف کالای کرمانشاهی افزود: واحدهای تولیدی منتخب عرضه مستقیم کالا را به فروشگاه‌ها برای توزیع کالاهای ارزان قیمت به مردم و ارائه برند کرمانشاهی دارند.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: ما باید ابتدا خود از برندهای کرمانشاهی خرید کنیم و حتی در این حوزه فرهنگ‌سازی و تبلیغات رسانه‌ای صورت گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار