مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در حال حاضر ۳ تصفیه خانه فاضلاب روستایی و ۲ تصفیه خانه فاضلاب شهری با توان تصفیه مجموع ۱۴ هزار و ۸۰۰ متر مکعب فاضلاب در شبانه روز در حال ساخت است.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱ 04 March 2024

به گزارش تابناک کردستان، محمد فرهاد امروز، ۱۴ اسفند دوشنبه در جمع خبرنگاران استان کردستان اظهار کرد: تصفیه خانه فاضلاب شهر دهگلان با ظرفیت ۶۸۰۰ مترمکعب در شبانه روز و برای جمعیت ۴۰ هزار نفر و تصفیه خانه فاضلاب شهر دیواندره با ظرفیت تصفیه ۶۳۴۰ مترمکعب در شبانه روز و برای جمعیت ۴۲ هزار نفر در حال ساخت است.

وی افزود: در حوزه روستایی نیز تصفیه خانه روستای سراب قامیش سنندج با توان تصفیه ۴۱۴ مترمکعب فاضلاب در شبانه روز، تصفیه خانه شوی بانه با ظرفیت تصفیه ۶۴۰ مترمکعب در شبانه روز و تصفیه خانه فاضلاب روستای خامسان کامیاران با ظرفیت تصفیه ۶۰۰ مترمکعب در شبانه روز برای جمعیت مجموع ۱۳۶۰۰ نفر این روستا‌ها در حال ساخت است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با اشاره به افتتاح طرح ارتقای تصفیه خانه فاضلاب شهر سنندج در سفر اخیر رئیس جمهور به استان تصریح کرد: همچنین طرح ارتقای تصفیه خانه‌های فاضلاب شهر‌های مریوان، سقز و سریش آباد نیز در دست اجرا است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰ تصفیه خانه فاضلاب شهری و ۲ تصفیه خانه فاضلاب روستایی در استان با ظرفیت تصفیه مجموع ۲۶۳ هزار مترمکعب فاضلاب در شبانه روز فعالیت می‌کنند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار