علیرضا منیری ابیانه گفت: تمام مجموعه پتروشیمی مکران در خدمت مردم سیل‌زده جنوب بلوچستان است تا در چنین شرایطی بتواند همراه مردم باشد و گوشه ای از آلام مردم را کاهش دهد.
کد خبر: ۱۱۵۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵ 06 March 2024

به گزارش تابناک، علیرضا منیری ابیانه گفت: تمام مجموعه پتروشیمی مکران در خدمت مردم سیل‌زده جنوب بلوچستان است تا در چنین شرایطی بتواند همراه مردم باشد و گوشه ای از آلام مردم را کاهش دهد.

وی از اختصاص امکانات این مجتمع برای کمک رسانی به سیل زدگان خبر داد و گفت: پتروشیمی مکران، علاوه بر ارسال تجهیزات بهداشتی، دارویی، غذایی و تخصیص بخشی از توان مهندسی و راهسازی، مبادرت به ارسال ۱۰۰۰ تخته پتو نموده است.

منیری ابیانه تصریح کرد: این کار با هدف هم افزایی در یاری رسانی به مردم سیل زده استان انجام گرفته و امیدواریم بتوانیم به خوبی در راستای کمک به مردم اقدامات لازم را انجام دهیم.

پتروشیمی مکران، بزرگترین طرح صنعتی جنوب شرق کشور است که با سرمایه‌گذاری شستان و ساتا در حال ساخت است و از ابتدای وقوع سیلاب اخیر با بسیج امکانات و توانمندی‌های در دست، به عنوان بازوی وزارت دفاع در یاری‌رسانی به مردم سیل‌زده جنوب سیستان و منطقه دشتیاری ایفای نقش می‌نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار