مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: پویش نوروزی همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی با نام «چشم به راهیم» از ۲۵ اسفند ماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ 14 March 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده، امروز پنج شنبه ۲۴ اسفند به خبرنگاران اظهار کرد: پویش طرح نوروزی «چشم به راهیم» از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های رسانه و صدا و سیما و با هدف فرهنگ سازی به مسافران در حوزه ایمنی در این طرح تصریح کرد: در راستای اهداف و برنامه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص فرهنگ‌سازی و ارتقای ایمنی و کاهش سوانح رانندگی، پویش نوروزی «چشم به راهیم» در مجتمع خدماتی رفاهی زنان نرجس القورات برگزار می‌شود.

جلال زاده به ایجاد توجه و انگیزه در سرنشینان وسیله نقلیه برای ایفای نقش حداکثری مؤثر و هوشمندانه در کاهش حوادث اشاره کرد و افزود: نقش همراهان راننده در ایمنی سفر‌های گروهی و خانواده، حواس‌پرتی ناشی از استفاده تلفن همراه، استعمال دخانیات و یا خوردن خوراکی، خستگی و خواب‌آلودگی، عجله و شتاب در رانندگی و رانندگی در شرایط خاص، موضوعات تشکیل‌دهنده پویش چشم به راهیم است.

وی با بیان اینکه در این پویش استفاده حداکثری از ظرفیت‌های سازمانی و فرا سازمانی پیش‌بینی شده است، یادآور شد: پویش «چشم به راهیم» با هدف افزایش ایمنی در سفر‌های نوروزی برای خودرو‌های شخصی و حمل و نقل عمومی با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های لازم برای تحقق اهداف و برنامه‌های هدف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار می‌شود.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار