معاون عمرانی استاندار تهران گفت: ستاد سفر استان تهران به ریاست استاندار تشکیل و با شکل گیری کمیته ها تمهیدات لازم برای استقبال و استقرار از مسافران نوروزی در انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۵۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶ 16 March 2024

به گزارش تابناک تهران، میرمحمد غراوی در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهرستان رباط کریم، اظهار داشت: همزمان با ماه پر برکت رمضان و در آستانه سال جدید برای افتتاح ۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۷۳ میلیارد تومان در شهرستان رباط کریم حضور یافتیم.

وی افزود:مهم ترین این پروژه ها، پروژه ۴ خطی کردن محور رباط کریم به پرندک است که با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبار ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیاری تامین شده است.

معاون عمرانی استاندار تهران هدف از اجرای این پروژه ها را کاهش ترافیک و رفع نقاط حادثه خیز در شهرستان رباط کریم عنوان کرد و اضافه کرد: بیشترین نگاه دولت سیزدهم و مسئولین شهرستان توجه به مناطق حاشیه ای و کم برخوردار است تا بتوانیم آنها را هم از امکانات و خدمات برخوردار و توانمند سازیم.

وی ضمن تقدیر از شهردار رباط کریم بیان داشت: در سال جدید با همت و همدلی که در بین مسئولان شهرستان مشاهده می شود شاهدآن خواهیم بود که در هر ۴۵ روز تا اعتبار ۱۵۰ میلیارد پروژه به بهره برداری برسانیم.

غراوی نگاه جهادی فرماندار رباط کریم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با وجود دکتر احمدی در شهرستان، عطر خوش خدمت مشهود و این امر موجب رضایتمندی شهروندان شده است.

معاون عمرانی استاندار تهران خاطر نشان ساخت: در آستانه سال نو ستاد تسهیلات سفر استان به ریاست استاندار تهران تشکیل و تمامی کمیته های آن شکل گرفته، همه دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی در سطح جاده ها و معابر مستقر شدند تا بتوانیم از ۲۵ اسفند تا ۲۰ فروردین پوشش سطح جاده ای برای استقبال از مهمانان نوروزی و هم برای خدمات رسانی مناسب به مسافران را داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار