مرزبانان چشمان همیشه بیداری هستند که حاضرند جانشان را فدا کنند، اما ذره‌ای از خاکمان به دست نااهلان نیفتد که مصداق آن خون شهید محمدجواد بیاناتی است که در هنگ مرزی زابل بر زمین ریخته شد.
کد خبر: ۱۱۵۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰ 19 March 2024

به گزارش تابناک کرمان، در واپسین روز‌های سال ۱۴۰۲ شاهد پر پر شدن یکی از فرزندان وطن بودیم که در لباس مقدس سربازی و مرزبانی خونش به زمین ریخت تا پرچم سه رنگ همچنان در نقطه نقطه مرز‌های کشورمان برافراشته باشد.

امروز ۲۹ اسفندماه پیکر مطهر شهید مرزبان سرباز وظیفه محمدجواد بیاناتی بر دستان مردم روزه‌دار در بخش اسفندقه جیرفت تشییع و تا آرامگاه ابدی‌اش بدرقه شد.

شهید مرزبان افتخار این مرز و بوم

فرماندار جیرفت در حاشیه آیین تشییع پیکر شهید بیاناتی در گفتگو با ایسنا، شهدای مرزبانی را نماد مردانگی دانست و گفت: مرزبانان خط نگهداران امنیت و آرامش جامعه هستند و در آن لحظاتی که همه در کنار خانواده‌هایشان در آرامش و آسودگی بودند، گلوله‌ای قلب شهید مرزبان را هدف قرار داد و با مظلومیت به شهادت رسید.

احمد بلندنظر پاداش شهدا را بهشت ابدی و عزت اخروی دانست و افزود: وجود خاکی ما در حد قدردانی از جایگاه رفیع شهدا نیست، اما باید در حد توان و در هر جایگاهی که هستیم پاسدار خون و راه شهدا باشیم.

وی با ابراز همدردی با خانواده معظم شهید بیاناتی اظهار کرد: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند و با تکریم آن‌ها باید گوشه‌ای از دین خود را ادا کنیم.

رئیس شورای تامین شهرستان جیرفت به دشمنان هشدار داد که انتقام خون‌های بر زمین ریخته شده جوانان برومندمان را خواهیم گرفت و افزود: نیروی انتظامی و رده‌های آن همیشه در صحنه‌های مختلف با فدا کردن جان خود در حال خدمت است، اما دشمنان از مجازات و انتقام پس دادن در امان نخواهند بود.

به گزارش ایسنا، پیکر شهید سرباز وظیفه محمد جواد بیاناتی که یکشنبه شب در حین گشت زنی در هنگ مرزی زابل به شهادت رسید، صبح امروز با حضور خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم، رده‌های نظامی و انتظامی در بخش اسفندقه جیرفت تشییع و در زادگاهش روستای باغ نایب به خاک سپرده شد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار