رئیس کمیته امداد شهرستان بابلسر گفت: به ۶۳۶ دانش‌آموز، دانشجو و طلاب علوم دینی تحت حمایت این نهاد خدمات فرهنگی ارائه شده است.
کد خبر: ۱۱۵۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰ 22 March 2024

به گزارش تابناک مازندران، غلام‌رضا علی‌پور اظهار داشت: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید آموزش و ارتباط مستمر و هدفمند تربیتی با مددجویان داشته باشیم.

 

ارائه خدمات فرهنگی به ۶۳۶ دانش‌آموز، دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد بابلسر  

وی با بیان اینکه، خدمات فرهنگی به ۶۳۶ دانش‌آموز، دانشجو و طلاب علوم دینی ارائه شده است گفت: بر این اساس تامین شهریه و کمک‌هزینه تحصیلی دانشجویان در دو نیم‌سال تحصیلی به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال و برای ۵۱۰ نفر دانش‌آموز تامین لوازم‌التحریر به ارزش ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال انجام شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان بابلسر بیان کرد: اجرای طرح یاس، طرح دختران ماه (برگزاری جشن تکلیف خانگی) برای ۱۳دختر مکلف، ثبت‌نام رایگان و با تخفیف ۳۷دانش‌آموزان مستعد در مدارس هیات امنایی و غیر انتفاعی (مدارس همدل)، برگزاری کلاس‌های تقویتی و مداحی ویژه دانش‌آموزان مورد حمایت در شهرستان به‌صورت رایگان با تعامل استان قدس رضوی و سازمان تبلیغات و... از دیگر برنامه‌های فرهنگی این شهرستان بوده است.

علی‌پور با اشاره به برگزاری مشاوره‌های فردی و گروهی ویژه دانش‌آموزان ترک تحصیلی و بازمانده از تحصیل به تعداد ۸۰ نفر یادآور شد: انجام مشاوره فردی، گروهی در جهت رفع اختلالات و آسیب‌های روانی و رفتاری از فعالیت‌های مهم واحد فرهنگی است.

وی گفت: برگزاری آموزش‌های اخلاقی، احکام، مهار‌ت‌های زندگی و... در جهت ارتقای دانش و بینش کارکنان و نیز برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی ویژه کارکنان در مناسبات مختلف جهت نشاط و شادابی و انگیزشی کارکنان انجام شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان بابلسر تصریح کرد: ۲۹ نخبه ورزشی، تحصیلی و قرآنی در شهرستان شناسایی و به تامین و پرداخت کمک هزینه‌ی نخبگی به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و رفع نیاز نخبگان در قالب وام و تسهیلات بانک مهر اقدام شد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار