فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سه سارق زورگیر دقایقی پس از سرقت، خبر داد و گفت: تا کنون سه شاکی به کلانتری مراجعه و متهمان را شناسایی کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۶۱۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸ 03 April 2024

به گزارش «تابناک تهران» از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز چهارشنبه اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت و زورگیری از شهروندان این محدوده طی فروردین ماه امسال در محله دولت آباد، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۶۷ این فرماندهی قرار گرفت.

این مسئول ا فزود: با توجه به حساسیت موضوع گشت‌زنی های پیاپی آغاز و سرانجام در چهاردهم فروردین ماه امسال ماموران گشت این کلانتری ۲ مظنون را که در حال تردد با موتورسیکلتی مسروقه بودند، مشاهده و برای دستگیری آنها اقدام کردند.

سرهنگ طرهانی خاطرنشان کرد: متهمان در این تعقیب و گریز دستگیری و در بازدید از وسایل همراه آنها یک قبضه سلاح سرد و سه دستگاه تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت کرده بودند، کشف و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهمان در تحقیقات به جرم زورگیری و سرقت با تهدید سلاح سرد معترف و پس از چند ساعت شاکیان و مالباختگان شناسایی شده و کلانتری دعوت شدند.

سرهنگ طرهانی یادآور شد: با شکایت سه مالباخته، پرونده قضائی برای متهمان تشکیل و به همراه آنها به مراجع قضائی ارجاع شد.

دستگیری سارق موتورسیکلت اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت های اطراف حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، خبر داد.

انهدام باند ۳ نفره زورگیر در دولت آباد/دستگیری سارق موتورسیکلت اطراف حرم عبدالعظیم (ع)

سرهنگ سیدرضا عمادالدینی روز چهارشنبه اظهار داشت: شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان ، در پی گشت زنی های هدفمند مأموران کلانتری۱۷۲ حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در محدوده میدان مدرس پسری جوان را با در دستی خونی در حال فرار مشاهده که در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر می کنند.

وی افزود : ماموران کلانتری باتوجه به بررسی محدوده آن موقعیت مکانی فردی را درکنار موتورسیکلت با دستی جرحی مشاهده کرده و پس از مراجعه به وی می گوید فردی که شما دستگیر کردید درحال سرقت موتورسیکلتم بود که به محض حضور من با یک قبضه چاقو به دستم ضربه زد و متواری شد.

جانشین انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: پس از انجام هماهنگی های لازم با اورژانس جهت درمان مالباخته، متهم به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ عمادالدینی یادآور شد: متهم در تحقیقات ابتدایی به سه فقره سرقت موتورسیکلت در اطراف حرم معترف شد که جهت انجام تحقیقات تخصصی و تکمیل پرونده،متهم به پلیس آگاهی شهرستان ری منتقل گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار