کمیته دهه تولید و تجارت به ریاست مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل و با حضور برخی مسئولان استانی در محل اداره کل صنعت، معدن و تجارت اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷ 03 April 2024

به گزارش تابناک اردبیل، مسعود ایرانی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، ۱۵ فروردین با اشاره به نام‌گذاری دهه تولید و تجارت گفت: در تقویم رسمی کشور، روز یکم تیرماه به عنوان روز اصناف و روز دهم تیرماه به عنوان روز صنعت و معدن نام گذاری شده است.

ایرانی یادآور شد: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری درخصوص حمایت از تولید و تجارت، تبیین دقیق دستاورد‌های این بخش و تقدیر از زحمات و خدمات ارزنده فعالین کسب و کار‌ها در حوزه صنعت، معدن و تجارت، ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری و همراهی ادارات هم خانواده، همه سعی و تلاش خود را بکار می‌گیرد تا بهتر از سنوات گذشته و بر اساس برنامه ریزی‌های لازم، مراسم ویژه‌ای را با رویکرد امیدآفرینی، ارتقای انگیزه و تلاش فعالین این عرصه از یکم تا دهم تیرماه در سطح استانی با عنوان دهه تولید و تجارت برگزار کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه افزود: مسئولیت امور اجرایی مرتبط با مراسم روز اصناف، با اتاق اصناف استان و روز صنعت و معدن نیز با خانه صنعت، معدن و تجارت استان خواهد بود و برای اینکه کلیه اقدامات اجرایی در برگزاری مراسم مربوطه به بهترین شکل محقق شود، سایر تشکل‌های زیر مجموعه نیز مشارکت خواهند کرد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار