تابناک هرمزگان- ثبت نام کارگاه های تخصصی فصل بهار کانون پرورش فکری هرمزگان از ۱۸ فروردین ماه آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱ 06 April 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، کودکان و نوجوانان هرمزگانی علاقمند به شرکت در کارگاه‌های تخصصی حضوری و آنلاین کانون هرمزگان، می‌توانند با مراجعه به سایت کانون و مراکز فرهنگی هنری در دوره‌های بهار ۱۴۰۳ از ۱۸ تا ۲۴ فروردین ماه نام‌نویسی کنند.
 پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان ضمن اعلام این خبر گفت: این کارگاه‌های تخصصی در زمینه های فرهنگی، هنری، ادبی به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود.
وی افزود: کارگاه های تخصصی فصل بهار ۱۴۰۳، شامل گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» هفت سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا است.
پشتکوهی ادامه داد: در فصل بهار کارگاه تخصصی شامل رشته‌های نقاشی، طراحی، خط تحریری، سفالگری، سوزن دوزی، اوریگامی، کاردستی، هنرهای بومی و سنتی، شعر و قصه مقدماتی و پیشرفته و... طراحی شد.
وی، بازی و سرگرمی، حافظ‌خوانی، محیط زیست، نجوم مقدماتی و پیشرفته، فن بیان و زبان بدن، نوشتن خلاق مقدماتی و پیشرفته، داستان‌نویسی مقدماتی و پیشرفته، شعرسرایی، مهارت خودباوری، مهارت امید، شادی و نشاط، هوش هیجانی و جرات‌مندی را بخش دیگری از این کارگاه‌ها عنوان کرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری هرمزگان با بیان اینکه این کارگاه ها توسط مدرسان با تجربه و متخصص برگزار می گردد، تصریح کرد: این کارگاه های تخصصی با توجه به ظرفیت و قابلیت های هر مرکز فرهنگی هنری در سطح استان برنامه ریزی و پیش بینی شده است.
 
گفتنی است، والدین می توانند برای ثبت نام کارگاه‌های حضوری به مراکز فرهنگی هنری و برای کارگاه‌های آنلاین به سایتhormozgan.kpf. irمراجعه کنند.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار