مدیر حج و زیارت فارس:امسال سه هزار و ۲۵۰ زائر از فارس به حج تمتع اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۶۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳ 08 April 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: زینلی افزود: کاروان‌های حج تمتع استان فارس به صورت صد درصدی تکمیل شده و معاینات پزشکی هم بیش از ۶۰ درصد انجام شده است.
وی با بیان اینکه آموزش‌های زائران بیت‌الله‌الحرام در حال انجام است، افزود: کاروان‌های استان فارس از اوایل خردادماه به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که همگی آنها مدینه قبل هستند.

زینلی با تصریح اینکه یک کاروان از استان کهگیلویه و بویراحمد هم از فرودگاه شیراز به حج تمتع اعزام خواهد شد، گفت: امسال کاروان‌های استان فارس به نام «حرم تا حرم همراه با شهدا» نامگذاری شده‌اند.
مدیر حج و زیارت فارس از برگزاری همایش بزرگ حج در اردیبهشت امسال خبر داد و گفت: همچنین در هفته حج امسال برنامه‌های متنوعی نظیر محفل انس با قرآن، نشست تبیین اسرار معارف حج، میثاق با شهدا، میثاق با حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع)، دیدار با خانواده‌های شهدا و... انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه حج و انتقالات حج هم عمره و هم تمتع انجام می‌شود، به عموم مردم توصیه کرد تا این اقدامات را تنها از طریق دفاتر و شرکت‌های مجاز زیارتی که آدرس آنها در سایت سازمان حج و زیارت فارس موجود است، مراجعه کنند.
زینلی همچنین از انجام ۳ پرواز شیراز ـ نجف به صورت هفتگی خبر داد و گفت: هر روز کاروان‌های زمینی از شیراز به سمت عتبات عالیات حرکت می‌کنند.

برچسب ها: حج ، حج تمتع ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار