مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه بر دریافت زکات فطره در اولین فرصت و کوتاه‌ترین زمان ممکن تاکید کرد و گفت: یک هزار و ۶۰۰ نانوایی که سهیمه آرد دولتی دارند آماده دریافت زکات فطره از مردم هستند.
کد خبر: ۱۱۶۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹ 09 April 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، رضا طاهری روز سه‌شنبه با بیان اینکه امسال تمهیدات ویژه ای برای دریافت زکات فطره در کوتاه ترین زمان ممکن اندیشیده شده است، افزود: ۲۴ ساعت قبل و ۴۸ ساعت بعد از عید فطر، آیکون پرداخت زکات فطره روی دستگاه های کارت خوان نانوایی هایی که سهمیه دولتی آرد می گیرند، فعال است.

وی در ادامه اظهار کرد: در تمام مصلی ها و مساجدی که نماز عید فطر اقامه می شود، پایگاه‌هایی برای دریافت فطریه مستقر شده است و این در حالی است که ۱۳۰ مرکز نیکوکاری در استان هم فطریه مردم را دریافت و به حساب دبیرخانه شورای ذکات واریز می کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه فطریه با اولویت پرداخت به زنان سرپرست خانوار، خانواده های دارای یتیم و بیماران صعب العلاج و زمین گیر از مردم دریافت می شود، افزود: همچنین در این ایام خیران کرمانشاهی ۴۰ راس گوسفند به ارزش هفت میلیارد ریال به کمیته امداد تحویل دادند که پس از ذبح و بسته بندی ۷۶۰ بسته ۲ کیلویی گوشت گرم بین نیازمندان توزیع شد.

طاهری افزود: مردم می توانند با شماره گیری #۵*۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و یا شماره کارت های ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۴۴۵، ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۷۱۱، ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۵۹۸۷ و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۲۵۲ نسبت به واریز ذکات فطریه خود اقدام کنند.

۷۵ هزار خانوار در استان کرمانشاه از خدمات مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره می برند.

عید سعید فطر امسال مصادف با روز چهاشنبه ۲۲ فروردین ماه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار