مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: در این بازه زمانی( ۱۴۰۰ تا کنون) اعتباری معادل ۱۴هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب طرح نهظت ملی مسکن روستایی پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۶۲۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱ 15 April 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ حبیب‌الله محبی اظهار کرد: مقاوم‌سازی و ساخت مسکن یکی از برنامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و کمک بلاعوض باعث شده است بخش عمده‌ای از مشکلات مسکن در روستاها حل شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده این بنیاد در حوزه مسکن روستایی، افزود: در این بازه زمانی( ۱۴۰۰ تا کنون) اعتباری معادل ۱۴هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب طرح نهظت ملی مسکن روستایی پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب استان اسلامی ایلام یادآور شد: این میزان اعتبار پرداختی به تعداد هشت هزار و ۲۴۸ متقاضی حادثه دیده از حوادث غیرمترقبه و تکمیل واحدهای نیمه کاره روستاییان پرداخت شده است.

محبی تاکید کرد: همچنین اعتباری معادل ۴۵۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به اقشار کم درآمد روستایی، خسارت‌دیدگان از حوادث غیرمترقبه روستایی و شهری و متقاضیان مناطق محروم به تعداد هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در این مدت( سال ۱۴۰۰ تا کنون) پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان رایگان به تعداد ۵۴۶خانوار کم بضاعت روستایی و ۷۷۰ تُن میلگرد رایگان به تعداد ۳۸۵ خانوار کم بضاعت در استان تحویل شده است.

به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام طی این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و۴۰۰ واحد مسکن روستایی پرداخت شده است./م

بیشتر بخوانید

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار