فرمانده انتظامي شهرستان رودسر
فرمانده انتظامي شهرستان رودسر از کشف 2 تن و 500 کيلوگرم شکر قاچاق از يک انبار در بخش رحيم‌آباد و معرفي يک نفر در اين خصوص به تعزيرات حکومتي خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱ 25 April 2024

سرهنگ "سيد جلال‌الدين جوانمردي" در گفت‌و‌گو با خبرنگار تابناک گیلان با اعلام اينكه قاچاق كالا يكي از مهمترين عوامل ايجاد مشكلات اقتصادي و افزايش مشاغل كاذب در جامعه محسوب مي‌شود، اظهار‌داشت: پليس در برخورد با فعاليت‌هاي اقتصادي از هيچ تلاشي دريغ نمي‌کند.
وي در ادامه با بيان اينکه ماموران آگاهي با انجام تحقيقات نامحسوس از دپو مقدار زيادي شکر قاچاق داخل يک انبار در بخش رحيم‌آباد مطلع شده و موضوع را مورد پيگيري قرار دادند، افزود: پليس به آدرس محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از اين مکان، 2 تن و 500 کيلوگرم شکر قاچاق را کشف کرد.
فرمانده انتظامي شهرستان رودسر ارزش اين کشفيات را طبق نظر کارشناسان، 700 ميليون ريال عنوان کرد و بيان‌داشت: در اين راستا متهم 36 ساله با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به تعزيرات حکومتي معرفي شد.
اين مقام انتظامي در پايان خاطرنشان كرد: اقدامات پليس در خصوص جلوگيري از ورود قاچاق و برخورد جدي با مجرمان اين حوزه به صورت مستمر ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار