معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: در سال گذشته ۱۳۳۴ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد مازندران با اهدا جهیزیه روانه خانه بخت شدند.
کد خبر: ۱۱۶۴۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱ 28 April 2024

به گزارش تابناک مازندران، سید موسی عمادی ترکامی گفت: ترویج ازدواج آسان، فراهم ساختن زمینه‌های ازدواج و استحکام بنیان خانواده‌های تحت حمایت جزو اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است.

 

اهدا ۱۳۳۴ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد مازندران در سال ۱۴۰۲  

وی افزود: بر همین اساس در سال گذشته ۱۳۳۴ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد مازندران با اهدا جهیزیه روانه خانه بخت شدند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد مازندران بیان کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای پیش از ازدواج و برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف ازدواج آگاهانه، پایداری کانون خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بخشی از خدمات اثربخش این نهاد به زوج‌های جوان است.

عمادی ترکامی اقلام جهیزیه را یخچال، لباسشویی، اجاق‌گاز، تلویزیون و جاروبرقی اعلام کرد و افزود: ارزش ریالی هر سری جهیزیه اهدا شده بیش از ۳۱ میلیون تومان است و برای اهدا ۱۳۳۴ سری جهیزیه در سال گذشته ۴۲میلیارد و ۲۵۲ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه، در سال گذشته ۱۶۷ سری جهیزیه برای ازدواج مجدد بانوان نیز اهدا شده است تصریح کرد: با کمک‌های خَیِّران و نیکوکاران تا پایان سال جاری نیز اهدا بیش از ۱۵۰۰ سری جهیزیه برای نوعروسان مازندرانی پیش بینی شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با قدردانی از خَیِّرین و نیکوکاران استان بیان داشت: هدیه ازدواج پسران نیز به ۳۹۶ نفر به مبلغ ۵ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

عمادی ترکامی خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که صف پشت‌نوبتی جهیزیه در استان تا پایان هر سال صفر شود.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار