مدیرکل بحران استانداری ایلام؛
مدیرکل بحران استانداری ایلام گفت : برآورد میزان خسارات وارد شده به روستای تختان و رفع مشکلات زیرساختی وارد فاز عملیاتی شده است.
کد خبر: ۱۱۶۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰ 04 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بگلریان  در نشست ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران شهرستان دهلران در بخش سراب میمه بیان داشت : رفع سریع آسیب های زیرساختی در حوزه های آب، برق و گاز در این روستا بسیار ضروری بوده و تامین آب ۲ روستای تختان و خربزان باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود : اقدامات عمرانی روستای تختان بایستی در کوتاه مدت از منابع داخلی بنیاد مسکن و در دراز مدت از طریق کمیته برنامه ریزی شهرستان دهلران، عملیاتی شود.

بگلریان ادامه داد : بیمه نقش مهمی در جبران خسارت های ناشی از حوادث غیرمترقبه از جمله سیل دارد.

صادقی فرماندار ویژه دهلران با اشاره به خسارات سیل و بارندگی به روستای تختان، اظهار کرد : در هنگام وقوع حادثه، نیروهای امدادی و دستگاه های خدمات رسان به منطقه اعزام شده و اقدامات اولیه برای اهالی روستا انجام و در ادامه نیز پیگیری برای رفع مشکلات اهالی این روستا در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد ک با تشکیل نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران شهرستان دهلران موضوع بررسی زیرساخت های روستا از جمله آب، برق، گاز، طرح هادی، خسارات وارده به معابر روستا و برخی منازل مسکونی انجام شده است.

وی تاکید کرد: تصمیمات لازم در راستای رفع مشکلات این روستا، در اسرع وقت با حضور مدیر کل مدیریت بحران استان، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان، جانشین مدیر عامل آبفای استان و سایر مسئولان شهرستان و بخش در دستور کار قرار گرفته است./ع

 

بیشتر بخوانید :

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار