مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: قرارگاه عملیاتی زائرین استان، پیش‌بینی‌های لازم را با هماهنگی قرارگاه عملیاتی زائرین مشهد انجام داده و آمادگی در دهه کرامت برای خدمت رسانی به زائرین عزیز وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۶۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸ 10 May 2024

به گزارش تابناک رضوی، محمدعلی توسلی جمعه ۲۱ اردیبهشت با اشاره به آغاز دهه کرامت اظهار کرد: همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) از امروز ۲۱ اردیبهشت ماه که آغاز دهه مبارک کرامت است تا ۳۱ اردیبهشت ماه مصادف با ولادت ولی نعمت ما ایرانیان حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) این رویداد ادامه خواهد داشت.

مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به میزبانی از زائران بارگاه منور رضوی در ایام دهه کرامت افزود: در ایام منتهی به ولادت امام مهربانی‌ها حضرت امام رضا (ع) پیش بینی می‌شود نزدیک به ۱۰ هزار نفر زائر پیاده از مسیرهای مواصلاتی عازم مشهد مقدس شوند.

وی تاکید کرد: قرارگاه عملیاتی زائرین استان خراسان رضوی، پیش‌بینی‌های لازم را با هماهنگی قرارگاه عملیاتی زائرین مشهد در خصوص اسکان زائرین، حوزه حمل و نقل با ظرفیت ۸۰۰ ناوگان جاده‌ای و ۵۰۰۰۰ هزار نفر رفت و برگشت از طریق حمل و نقل ریلی، تأمین کالا در حوزه تنظیم بازار و تأمین آرد و همچنین ایجاد ایستگاه‌های استقبال از زائرین پیاده در مسیرهای مواصلاتی اندیشیده است. بر این اساس؛ برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گرفته و آمادگی صد در صد در این دهه برای خدمت رسانی به زائرین حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه والثنا با همکاری سایر کمیته‌های ستاد خدمات سفر استان وجود دارد.

برچسب ها: تابناک رضوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار