گزارش تابناک از اولین اجلاسیه شهدای شهرستان چرام (بخش دوم) گفتگوی اختصاصی
اجلاسیه ۱۳۷ شهید شهرستان چرام در حالی برگزار شد که ضمن باشکوه بودن برنامه حواشی جالبی هم داشت .
کد خبر: ۱۱۶۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵ 17 May 2024

یکی از حواشی جالب این مراسم، حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ردیف‌های وسط و در میان جمعیت بود به این معنی که وی حاضر نشد در صف اول در کنار دیگر مسئولین بنشیند.
نکته بسیار برجسته این اجلاسیه ضمن چینش بسیار خوب فضای محیطی برنامه، حضور گسترده و انبوه مردمی در این مراسم بود که سید علی احمدزاده استاندار این استان در گفتگویی اختصاصی با تابناک کهگیلویه و بویراحمد به این حضور گسترده واکنش نشان داد.

چرا استاندار در صف اول نبود؟
همانگونه که گفته شد یکی از نکات جالب این اجلاسیه عدم حضور استاندار در صف اول در کنار دیگر مسئولین بود که این موضوع باعث ایجاد سوالاتی در ذهن شرکت کنندگان شده بود.
در لحظه گفتگوی اختصاصی تابناک با استاندار، برادر شهید آبگون از شهدای شهر چرام، از استاندار خواست که به صف اول بیاید، اما استاندار ضمن تقدیر و تشکر از این برادر شهید به نیابت از دیگر خانواده‌های شهدا، به وی توضیح داد که دوست دارد در میان مردم باشد و از نظر وی باید خانواده شهدا در صف اول قرار بگیرند و به این دلیل حاضر نیست در صف اول بنشیند.
لازم به توضیح است قبل از حضور استاندار برخی مدیران دیگر هم بودند که در صف اول مراسم ننشستند از جمله محمد جمالی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش که خود اصالتا اهل چرام و به نوعی میزبان محسوب می‌شد، فرماندار چرام، مدیر کل بنیاد مسکن و برخی مدیران استانی و شهرستانی که در صف اول ننشستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار