معاون فرماندار جوانرود گفت: خانواده شهدا مایه سربلندی کشور می باشند و عزت و افتخار ایران اسلامی مرهون خون شهداست.
کد خبر: ۱۲۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹ 09 November 2015
معاون فرماندار جوانرود گفت: خانواده شهدا مایه سربلندی کشور می باشند و عزت و افتخار ایران اسلامی مرهون خون شهداست.

کمال شهسواری روز دوشنبه در دیدار با خانواده های سه شهید جوانرود افزود: دیدار با خانواده های معظم شهدا باید سرلوحه امور مسوولان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: شهدا با دفاع از کیان نظام مقدس اسلامی به تکلیف خود عمل کردند و امروز حفظ دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسل های آینده از وظایف سنگین مردم و مسئولان است.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود نیز گفت: شهدا در راه ارزش های انقلاب اسلامی از جان شیرین خود گذشتند و آن را در راه اسلام و نظام فدا کردند و امروز بر همه ما فرض است که این خونها را پاس بداریم و از خانواده معظم آنها تجلیل و تکریم کنیم.

سرهنگ حسین کولیوند افزود: اگر جانفشانی های شهدا نبود امروز امنیت در کشور حاکم نبود و همه باید بدانیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی از سوی شهیدان است.

وی تصریح کرد: خانواده های معظم شهدا هیچ نیازی به مسئولان ندارند اما مدیران باید با دیدار از این عزیزان روحیه جهاد و مقاومت را در خود تقویت کرده و خدمتگزاری بی منت را سرلوحه امور خود قرار دهند.

رئیس بنیاد شهید و امو ایثارگران جوانرود هم گفت: شهدا ارزشمندترین دارایی خود را در راه تحقق اندیشه های امام راحل نثار کرده و با فداکاری عامل ماندگاری و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

امان الله وطن دوست افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرفت و اعتلای خود را مدیون شهیدان و خانواده آنان می داند و ما نیز باید تلاش کنیم تا با تمام وجود در خدمت خانواده معظم شاهد و ایثارگر که در راه مسیر دفاع از ارزش های اسلامی همواره پیشگام بوده اند باشیم.

شهرستان جوانرود 338 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار