تیر مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در مسابقه تیراندازی با کمان که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره چهار هزار شهید استان برگزار شد، به خطا رفت.
کد خبر: ۱۳۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 21 November 2015
به گزارش ایرنادر این مسابقه که روز شنبه با حضور بیش از 150 شرکت کننده در پارکینگ فلکه ناهارخوران گرگان برگزار شد ، بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان نتوانست در رقابت با دیگر شرکت کنندگان حائز رتبه شود.
در پایان این رقابت ها و در بخش مردان ابوالفضل شام بیاتی، محمد قدرتی و سید حسین قدمگاهی عناوین اول تا سوم را کسب کردند و در بخش زنان هم بهاره فخرالدین، مرضیه شیری و صفورا طبرسی اول تا سوم شدند.
رئیس هیات تیراندازی باکمان استان گلستان در حاشیه برگزاری مسابقه هدف از اجرای آن را آشنایی خانواده ها با این ورزش دانست و گفت: تلاش می کنیم با اجرای هر بیشتر این ورزش ،جوانان را برای حضور در آن ترغیب کنیم.
سید محمدعلی حسینی بیان کرد: یکی از برنامه های هیات برای گسترش بیشتر این رشته در میان مردم راه اندازی لیگ برای رده های سنی پایه است. 
وی بیان کرد: اگر چه تیراندازی یک رشته پرهزینه است اما با در اختیار قرار دادن ابزار و لوازم مورد نیاز این ورزش تلاش می شود که بار مالی حضور حرفه ای علاقمندان به این ورزش توصیه شده دین اسلام را کاهش دهیم. 
رئیس هیات تیراندازی باکمان گلستان افزود: هم اینک 125 ورزشکار به صورت حرفه ای و سازمان یافته این ورزش را دنبال می کنند که با برنامه ریزی های انجام شده، تعداد این ورزشکاران تا دو سال آینده با افزایش چشمگیری مواجه خواهد شد . 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار