کبدی قهرمانی جوانان کشور در قم:
نخستین روز رقابت‌های مرحله نهایی کبدی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در قم با پیروزی مدعیان قهرمانی و قطعی شدن صعود 6 تیم به مرحله حذفی برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۴ 06 December 2015
به گزارش تابناک قم، 12 تیم صعود کرده از مرحله مقدماتی رقابت‌های کبدی قهرمانی جوانان کشور در تلاش برای دست‌یابی به عنوان‌های برتر این دوره نخستین روز رقابت خود را در شهر مقدس قم در حالی سپری کردند که برخی تیم‌های حذف شده نیز مشخص شدند.

سالن شهید رضائیان قم که با تلاش‌های هیئت کبدی استان قم به تا تامی‌های جدید و استاندارد مجهز شده در حالی میزبانی رقابت‌های مرحله نهایی مسابقات سال 1394 کبدی قهرمانی جوانان کشور را انجام می‌دهد که این پیکارها تا روز دوشنبه در قم، تیم قهرمان خواهد را خواهد شناخت.

این در حالی است که 12 تیم حاضر در این مرحله در چهار گروه سه تیمی تقسیم‌بندی شده‌اند و بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، در گروه نخست تیم‌های جوانان هیئت کبدی گلستان، مرکزی و آذربایجان غربی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا از جمع آنها دو تیم به مرحله حذفی راه ‌یابد.

همچنین بازی‌های گروه دوم مقدماتی از مرحله نهایی رقابت‌های کبدی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در قم با جدال تیم‌های هیئت کبدی سیستان و بلوچستان، خوزستان و یزد به انجام می‌رسد و از این گروه که هر سه مدعی هستند دو تیم به مرحله پلی‌آف خواهد رفت.

در حالی که انجام بازی‌های مرحله دوم تا فینال به شکل حذفی صورت می‌گیرد، تیم کبدی جوانان قم در گروه سوم مقدماتی با تیم‌های هیئت کبدی قزوین و کرمانشاه پیکار می‌کند و دیدارهای گروه چهارم با جدال تیم‌های هیئت اصفهان، خراسان‌رضوی و همدان به انجام می‌رسد.

در روز نخست بازی‌ها، دیدار افتتاحیه بین تیم‌های مدعی قهرمانی از گروه نخست یعنی هیئت گلستان و هیئت مرکزی به انجام رسید که در این مسابقه گلستانی‌ها آمادگی خود برای کسب عنوان از این دوره را با کسب برتری قاطع 71 بر 37 به رخ دیگر رقبا کشیدند.

دومین مسابقه از نخستین روز دیدارهای مرحله نهایی کبدی قهرمانی جوانان کشور در قم بین تیم‌های هیئت کبدی سیستان و بلوچستان و خوزستان به انجام رسید که در پایان این کبدی‌باران سیستانی بودند که با کسب برتری 46 بر 37 میدان را ترک کردند.

سومین بازی این مرحله از گروه سوم مقدماتی بین تیم‌های هم‌گروه جوانان کبدی‌کار قم یعنی تیم‌های هیئت کبدی کرمانشاه و قزوین در حضور کادر فنی و بازیکنان تیم هیئت قم به انجام رسید و در پایان این کبدی‌باران تیم کرمانشاه بودند که با حساب 54 بر 19 رقیب خود را مغلوب کردند.

چهارمین رقابت از روز نخست پیکارهای مرحله نهایی کبدی قهرمانی جوانان کشور در سالن شهید محمود رضائیان قم بین تیم‌های کبدی جوانان اصفهان و خراسان رضوی به انجام رسید که در پایان اصفهانی‌ها با اختلافی بسیار اندک 49 بر 42 رقبای مشهدی خود را شکست دادند.

اما در پنجمین بازی روز نخست تیم‌های هیئت کبدی قم و قزوین در حضور رئیس فدراسیون کبدی و مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با یکدیگر رقابت کردند که در این دیدار کبدی‌باران جوان قم ابتدا نیمه نخست را 25 بر 15 به حریف واگذار کردند اما در نیمه دوم این فاصله را جبران کرده و با برتری 42 بر 33 از میدان خارج شدند.

با توجه به برتری تیم هیئت کبدی قم برابر قزوین و شکست قزوینی‌ها در جدال با تیم هیئت کبدی کرمانشاه، عملا دیدار روز یکشنبه دو تیم هیئت قم و هیئت کرمانشاه برای تعیین تیم‌های اول و دوم گروه سوم انجام می‌شود و تیم هیئت قزوین از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار