نایب رئیس هیات کبدی گلستان گفت: حذف تیم دختران گلستان از رقابت های کبدی قهرمانی جوانان کشور یک اتفاق باورنکردنی است که باید دلایل و عوامل آن مورد ارزیابی قرار گیرد.
کد خبر: ۱۴۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷ 19 December 2015
اعظم مقصودلو روز شنبه در گفت و گو خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در مرحله حذفی این رقابت ها که به میزبانی گرگان در حال برگزاری است، تیم گلستان مقابل کرمانشاه به میدان رفت و در پایان با نتیجه 25 بر 24 مقابل حریف شکست خورد. 
وی بیان کرد: این شکست در شرایطی به تیم گلستان تحمیل شد که تا ثانیه های آخر بازی این دیدار با برتری تیم استان در جریان بود.
نایب رئیس هیات کبدی گلستان افزود: همه شرایط برای پیروزی تیم گلستان آماده بود ،اما جوانی و کم تجربگی بازیکنان از عوامل اصلی خارج شدن این تیم از گردونه رقابت ها بود. 
مقصودلو ادامه داد: تیم گلستان قهرمان بلامنازغ رقابت های کبدی بانوان در همه رده های سنی است و در مسابقات امسال هم تیم جوانان استان مدعی بالا رفتن از سکوی قهرمانی بود، اما با شکست مقابل کرمانشاه و حذف شدن از دور رقابت ها، باید به فکر کسب این نتیجه در سال آینده باشیم. 
وی گفت: این شکست به معنای کاهش قدرت کبدی گلستان نیست و بدون تردید هم اکنون این استان همچنان یکی از مدعیان جدی قهرمانی و صدرنشینی در رده بندی کشوری است. 
نایب رئیس هیات کبدی گلستان بیان کرد: براساس اعلام فدراسیون، در پایان این رقابت ها اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی مشخص می شود که به دلیل حذف تیم گلستان، تعداد نفرات دعوت شده استان به این اردو کاهش خواهد یافت.
مرحله نهایی رقابت های کبدی قهرمانی جوانان دختر کشور از روز پنجشنبه با حضور تیم های گلستان، کرمانشاه، تهران، کهکیلویه و بویراحمد، مرکزی، قزوین، سیستان و بلوچستان، اصفهان و یزد در گرگان آغاز شد. 
این رقابت ها ظهر امروز با معرفی تیم های برتر و نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی به کار خود پایان می دهد. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار