صبح روز پنجشنبه پیکر ششمین شهید مدافع حرم گلستان در میان حزن و اندوه مردم متدین و قدرشناس استان تشییع و در آرامگاه امامزاده روشن آباد شهرستان کردکوی به خاک سپرده شد. نماز بر پیکر این شهید بزرگوار به امامت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان برگزار گردید .
کد خبر: ۱۵۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱ 02 January 2016
به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه گرگان، صبح امروز پیکر ششمین شهید مدافع حرم گلستان در میان حزن و اندوه مردم متدین و قدرشناس استان تشییع و در آرامگاه امامزاده روشن آباد شهرستان کردکوی به خاک سپرده شد.
نماز بر پیکر این شهید بزرگوار به امامت حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان برگزار گردید .
پاسدار سرفراز سپاه اسلام قاسم تیموری هفته گذشته در دفاع از حرم آل البیت (ع) در سوریه به شهادت رسیده بود.
در مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع حرم در گرگان، مشایعت کنندگان این شهید را از معراج شهدای گرگان (سپاه گرگان) به سمت امامزاده عبداله (س) بدرقه کردند.
شهید قاسم تیموری فرمانده گردان تخریب گروه مهندسی 45 جوادالائمه ششمین شهید مدافع حرم استان بود که به دست نیروهای تکفیری در سوریه به شهادت رسید.
شهید تیموری از جانبازان جنگ تحمیلی بود که بعد از جنگ چند بار برای پاکسازی میادین مین به جای مانده از دوران دفاع مقدس عازم جبهه های غرب و جنوب شده بود.
گفتنی است آیت الله نورمفیدی با حضور در بیت این شهید گرانقدر در روستای شموشک نیز از خانواده این شهید مدافع حرم دیدار کردند.



تشییع ششمین شهید مدافع حرم گلستان در میان حزن و اندوه مردم متدین و قدرشناس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار