کد خبر: ۱۶۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰ 09 January 2016


مدیرکل کمیته امداد استان البرز از آغاز مرحله دوم طرح حمایت غذایی و اعطای سبد کالا در البرز به بیش از یک‌هزار کودکان مبتلا به سوء تغذیه تحت حمایت کمیته امداد استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان البرز، علی سالارکیا اظهار داشت: در این مرحله رقمی بالغ بر دو میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.

وی افزود: تمامی مددجویان تحت حمایت مشمول طرح می‌توانند کالاهایی شامل دو کیلوگرم گوشت قرمز، سه کیلوگرم مرغ، یک شانه تخم مرغ، 10 کیلوگرم برنج، یک کیلو عدس، یک کیلو پنیر و چهار لیتر شیر را از فروشگاه‌های مورد نظر دریافت کنند.

مدیرکل کمیته امداد البرز بیان کرد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی مشمول می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد کمیته امداد محل سکونت خود، این سبد کالا را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: این نهاد مقدس ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به محرومان را در زمره برنامه‌های اصلی خود قرار داده و خدمات متنوعی را در این زمینه ارائه می‌دهد.

سالارکیا گفت: در حال حاضر بیش از 30 هزار مددجوی بیمه شده تحت حمایت کمیته امداد البرز با مراجعه به بیش از 190 مرکز درمانی طرف قرارداد، از خدمات درمانی بهره‌مند هستند.

گفتنی است ترکیب توزیع این سبدهای کالایی عبارت است از : 613 مورد شهرستان کرج، 222 مورد شهرستان فردیس، 90 مورد شهرستان اشتهارد، 59 مورد شهرستان نظرآباد و 50 مورد شهرستان هشتگرد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار