این روزها قرار است موضوع طرح منطقه اقتصادی وصنعتی هلیلان در صحن مجلس شورای اسلامی به رای گذاشته شود
کد خبر: ۱۶۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰ 15 January 2016
هرچقدربه ماههای پایانی عمر دوره نهم مجلس شورای اسلامی نزدیک ونزدیکتر می شویم به همان اندازه نیز بر سرعت وعده های بی سرانجام وغیرکارشناسانه نمایندگان فعلی استان درمجلس شورای اسلامی نیز افزوده می شود.

به گزارش تابناک ایلام،گویا باقیمانده عمر نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای نمایندگان فعلی استان که از قضا کاندیدای نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی درحوزه های خود شده اند به محلی برای افزایش طرحهای رنگارنگ وغیرکارشناسانه آنان مبدل شده است تا به هرشکلی که شده است بتوانند دراین مدت کوتاه باقیمانده ازعمرنمایندگی اشان اینچنین القاء کنند که نمایندگانی پرتلاش وپویا برای مردمشان بوده اندو ازاین نمد کلاهی برای خود بدوزند!

هنوز مردم استان ایلام خاطره تلخ عدم تصویب منطقه آزاد تجاری مهران که ماهها بعنوان سوژه ای پررنگ ولعاب برای تبلیغ این طرح وجلب آراء مردم شهرستان مهران وتابعه بدل شده بود را از یاد نبرده اند که این روزها زمزمه ایجاد منطقه اقتصادی وصنعتی هلیلان نقل محافل  این بخش محروم شده است و تبلیغ ارائه این طرح توسط هواداران یکی ازنمایندگان حوزه شمالی استان  درسطح وسیعی شبکه های اجتماعی ورسانه های مکتوب ومجازی را دربرگرفته است.

«احمدشوهانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، گفته است : هفته آینده طرح منطقه ویژه اقتصادی-صنعتی بخش هلیلان شهرستان چرداول به صحن علنی مجلس به رأی گذاشته می‌شود.

وی بابیان اینکه منطقه هلیلان پل ارتباطی سه استان لرستان، کرمانشاه و ایلام است، افزود: این منطقه توانمندی و ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی شدن را دارد.

شوهانی خاطرنشان کرد: اگر این منطقه به‌ویژه اقتصادی -صنعتی تبدیل شود به توسعه استان کمک بزرگی خواهد کرد.

نمایندگان محترم استان نیک به یاد دارند که در ماه گذشته طرح منطقه آزاد تجاری مهران با تمام ظرفیتها وپتانسیلهایی که برای این شهرمرزی تعریف شده است علیرغم تایید آن درهیات دولت نتوانست از زاویه کارشناسانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی را مجاب به تصویب آن نماید این درحالیست که صرفنظر از کارشناسانه یا غیرکارشناسانه بودن این طرح بزرگترین ضعفی که نمایندگان استان ایلام در قبال مجاب نمودن نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی با آن دست به گریبان بودند عدم توان آنان در لابی گری وجلب آرای همکارانشان درمجلس شورای اسلامی بود.
اینک که مردم استان ایلام خاطره تلخ عدم همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در اذهان خود آرشیو نموده اند زیبنده مردم با صفا وباصداقت استان ایلام نیست که هراز گاهی با اهداف تبلیغاتی ومنفعت طلبانه، احساسات آنان را باوعده  طرحهای ویترینی غیرکارشناسانه که فرجامی جز عدم تایید را بدنبال ندارند به سخره گرفته شود.
حال این سوال مطرح است که چرا نمایندگان مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در طول چهار سال گذشته  که فرصت کارشناسی ولابی گری با دیگر نمایندگان را نیز دراختیار داشته اند نتوانسته اند این طرح را به صحن آورده وفرجام نیکی برای آن رقم بزنند؟آیا درطول یکماهی که از عدم تصویب منطقه آزاد تجاری مهران می گذرد اتفاق خاصی در مجلس شورای اسلامی افتاده است تافرجام این طرح به فرجام طرح منطقه آزاد تجاری مهران دچارنشود !؟






اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یارمحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
ایلام محروم که گرد محرومیت هایش به چشم مسئولین رفته چشمهای خود بسته اند واز ان گذشته اند بی کاری مردم نداشتن شغل پایدار که امیدی به دل این مردم بگذارد الام ودردهای بی پایان ان چشم جوانان جویای کار را روشن نکرده وبه امید امروز فردا در انتظار دروازه ای روسن هستن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار