کد خبر: ۱۶۷۰۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷ 20 January 2016

رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل از برگزاری ۱۲۰ مراسم و محفل قرآنی از ابتدای سال جاری در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام عزیز صابری در گفتگو باخبرنگار مهربا تأکید به‌ضرورت ترویج مفاهیم قرآنی، رویکرد اصلی برگزاری این برنامه‌ها را آشنایی نسل جوان با آموزه‌های قرآن دانست.

وی تأکید کرد: برنامه‌های برگزارشده با استفاده حداکثری از ظرفیت نهادها و مؤسسات مختلف است و به بهانه‌های مختلف در رویدادهای دینی برگزار می‌شود.

رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان به برگزاری سومین دوره مسابقات قرآنی تلاوت، چهارمین دوره مسابقات قرآنی تسنیم و برگزاری ۱۱۰ طرح با قرآن در ماه رمضان اشاره کرد و افزود: امسال توانستیم با راه‌اندازی خانه‌های قرآن شهری به ارتقا سطح کیفی و کمی برنامه‌ها کمک کنیم.

صابری ازجمله برنامه‌های دائمی این نهاد اجرایی را توزیع قرآن و بسته‌های آموزشی برشمرد و تأکید کرد: از ابتدای سال ۵۰۰ جلد قرآن و چهار هزار جلد کتب آموزشی و نرم‌افزارهای قرآنی توزیع شده است.

وی بابیان اینکه در سطح شهرستان‌ها جلسات دائمی قرآن کریم راه‌اندازی شده است، اضافه کرد: درعین‌حال در سال جاری مجمع اساتید قرآنی نیز راه‌اندازی شد.

رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان ترویج مفاهیم قرآنی را باهدف اصلاح فکری و معنوی جامعه دانست و تأکید کرد: تنها قرآن دستاویز سعادت بشری است و ضروری است آموزه‌های آن در یک جامعه اسلامی نهادینه شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار