دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر در مهدی‌شهر خبر داد
به گزارش تابناک سمنان،دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر در شهرستان مهدی‌شهر از گسترش کمی و کیفی برنامه‌های دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۹ 30 January 2016
حمیدرضا پارسا در جلسه کمیته مراسم ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر شهرستان مهدی‌شهر، ضمن تقدیر از اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرگزاری‌های استان سمنان و شهرستان، از آنها درخواست کرد تا حضور پرشورتری برای بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر در شهرستان داشته باشند.پارسا با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از منبعی الهی است، اظهار کرد: پیام، اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران که با رهبری حضرت امام خمینی (ره) خلق شد، به دلیل الهی بودن و سازگاری با فطرت پاک انسان، ماندگار و فراگیر است.
دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر در شهرستان مهدی‌شهر خاطرنشان کرد: چنین حوادثی به دلیل الهی بودن، زمان و مرز نمی‌شناسد و محدودیتی در جذب مخاطب ندارد؛ چراکه مخاطبش انسان بوده و بنابراین جغرافیای زمانی و مکانی آن، تمام زمان‌ها و مکان‌هایی است که انسان در آن حضور دارد.
پارسا گفت: دهه فجر برای توسعه ظرفیت‌های فرهنگی جامعه و بازتاب شایسته آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: برای اجرای هر چه بهتر و باشکوه‌تر برنامه‌های این دهه مبارک، اصحاب رسانه و مطبوعات به دلیل مسئول بودن برابر عظمت‌آفرینی ملت ایران، باید حضور پرشورتری جهت بزرگداشت این ایام داشته باشند.
دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر در شهرستان مهدی‌شهر اضافه کرد: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان با این اعتقاد که دهه فجر در هر سال باید باشکوه‌تر، پررنگ‌تر و باعظمت‌تر از سال قبل برگزار شود، کوشیده است تا با استفاده از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری مطلوب برنامه‌های دهه فجر و اجلاسیه شهدا، ضمن توجه به تنوع و نوآوری و گسترش کمی و کیفی برنامه‌ها، فضایی بانشاط و امیدوارکننده را برای همه اقشار جامعه فراهم آورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار