مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: 56مرکز پذیرش اسکان نوروزی در شهرستانهای استان تهران میزبان مسافران از اقصی نقاط کشور هستند.
کد خبر: ۱۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵ 30 March 2015
علیرضا کمرئی در گفت وگو با ایرنا افزود: تا به امروز شهرستان های استان تهران میزبان بیش از سه هزار نفر میهمان غیر فرهنگی بوده که این امر نشانگر رشد 10 درصدی در سفرهای نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی ضمن تشکر از فعالیت شبانه روزی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان اظهار داشت: این اداره کل در کنار خدمت رسانی به فرهنگیان در ستاد اسکان موقت نوروزی فرهنگیان، میزبان مهمانان غیرفرهنگی نیز می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خاطر نشان کرد: در بازدید مستمر گروه نظارت بر ستاد اسکان فرهنگیان شهرستانهای استان تهران، رضایت مسافران نوروزی گزارش شده و با توجه به آغاز دوره دوم سفرهای نوروزی تعداد مسافران نوروزی در شهرستانهای رودهن، دماوند و فیروزکوه متراکم تر شده است.

کمرئی تاکید کرد: تا پایان روز نهم فروردین آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران میزبان 30 هزار نفر روز مسافر نوروزی بود که سه هزار نفر روز از این تعداد سهم مسافران غیرفرهنگی است.

وی اظهارامیدواری کرد: اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تمام تلاش خود را به کار گرفته تا میزبان شایسته ای برای مسافران نوروزی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار