هفته هفتم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم تحت تاثیر نخستین شکست صدرنشین و برتری پرگل و خیره کننده شهرداری به پایان رسید.
کد خبر: ۱۸۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵ 20 February 2016
به گزارش تابناک قم، لیگ دسته اول فوتسال قم هفتمین هفته خود را پشت سر گذاشت و آپکوپارس صدرنشین این مسابقات با شکست برابر حریف خود غافلگیر شد اما صدرنشینی را از دست نداد.

در مهم‌ترین دیدار هفته هفتم لیگ فوتسال قم تیم‌های آپکو پارس و پارسا در سالن شهید حیدریان قم برابر هم قرار گرفتند که پارسا در این مسابقه ۳ بر یک حریف خود را شکست داد و به روند شکست‌ناپذیری آپکو پارس پایان داد.

شهرداری و مرصاد پرگل‌ترین دیدار این هفته را به نمایش گذاشتد که شهرداری در این بازی جشنواره گل برپا کرد و موفق شد با نتیجه خیره‌کننده ۹ بر ۳ مرصاد را شکست داده و یک پیروزی دیگر را به دست آورد.  

آفاق در ادامه روند موفقیت‌های اخیر خود در دیدار برابر تیم پرهزینه درمانگاه بقیه‌الله موفق شد ۴ بر یک به پیروزی رسیده خود را به عنوان مدعی جدید لیگ معرفی کند. سید ذاکر مدافع عنوان قهرمانی در دیدار برابر نبرد ۴ بر یک به پیروزی رسید تا خود را در جمع بالانشینان حفظ کند.

در کم گل‌ترین بازی هفته مسابقه نزدیک و نفسگیر مقاومت و آرش تنها یک گل داشت و مقاومت با پیروزی یک بر صفر در این بازی ۳ امتیاز شیرین را برابر تیم قدرتمند و خوشنام آرش به دست آورد. 

دیدار دیدنی و جذاب صدراسیستم و پاس نیز در ‌‌نهایت با تساوی ۳ بر ۳ و تقسیم امتیازات به پایان رسید و تیم شهید رئیس کرمی که پس از ۶ شکست متوالی، این هفته چشم به شکست تیم خادم‌الحسین داشت در ‌‌نهایت به هدفش نرسید و در این بازی نیز ۲ بر یک مغلوب شد.  

نتایج این هفته سبب شد رقابت در بالای جدول داغ‌تر از قبل دنبال شود و تیم‌هایی چون آپکو پارس، شهرداری، آفاق و سید ذاکر در جمع مدعیان باشند اما در انتهای جدول اوضاع برأی رئیس کرمی و مرصاد هر هفته بد‌تر می‌شود. رئیس کرمی در همه مسابقاتش بازنده بوده و اهالی فوتسال این تیم را گزینه اول سقوط می‌دانند و مرصاد هم ۲ امتیازی است.

منبع: همشهری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار