امام جمعه فریدونکنار
امام جمعه ‌فریدونکنار با تاکید بر اینکه غیبت مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در جایگاه اداری قابل قبول نیست،گفت: حضور فیزیکی دائم مسئولان در جایگاه خدمتی باید سرلوحه فعالیت‌های مدیران دستگاه‌ها قرار بگیرد.
کد خبر: ۱۹۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴ 05 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در آیین تجلیل از مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری فریدونکنار اظهار کرد: امنیت و سلامت بی‌سابقه‌ای در انتخابات اخیر در منطقه بابلسر و فریدونکنار رقم خورد که در این راستا همه عوامل برگزاری انتخابات با همدلی ویژه کار کردند.

وی افزود: هیچ گزارشی مبنی بر تخلفات انتخاباتی در روز رای‌گیری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سطح شهرستان فریدونکنار نداشتیم.

امام جمعه شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: این نمونه امنیت و آزادی در برگزاری انتخابات منحصر به جمهوری اسلامی ایران و مرهون خون شهدا و رهبری‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

جلالی با تقدیر از حضور گسترده مردم و خدمات مجریان انتخابات، بیان کرد: اکنون لازم است مسئولان شور و بصیرت سیاسی مردم در انتخابات را بدون پاسخ نگذارند و برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم دست به کار شوند.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار به معنای واقعی کلمه از دموکراسی برخوردار بود، خاطرنشان کرد: باید رونق اقتصاد و اشتغال مردم با نگاه ویژه به مسائل جوانان جامعه با برنامه‌ریزی‌های کار‌شناسی در اولویت مدیران و مسئولان در رده‌های مختلف قرار بگیرد.

جلالی با اشاره به اینکه مردم نسبت به عدم پاک‌دستی بعضی مسئولان معترض هستند، ادامه داد: ساده‌زیستی و پاک‌دستی در زندگی همه مدیران به ویژه منتخبان مردم در مجلس باید سرلوحه باشد.

امام جمعه شهرستان فریدونکنار با بیان اینکه امنیت کشور را مرهون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: امنیت و اقتدار کشور با سختی‌های فراوان به دست آمده و مسئولان باید نسبت به مسئولیتی که دارند متعهدانه عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه غیبت مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در جایگاه اداری قابل قبول نیست، گفت: حضور فیزیکی دائم مسئولان در جایگاه خدمتی باید سرلوحه فعالیت‌های مدیران دستگاه‌ها قرار بگیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار